لحظه هدف‌گرفتن افسر صهیونیست توسط مقاومت فلسطین + فیلم

به تازگی شبکه المیادین فیلمی از لحظه هدف گرفتن یک افسر صهیونیست توسط مقاومت فلسطین را منتشر کرد.

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه المیادین به تازگی و برای اولین بار فیلمی از یک عملیات شاخه نظامی جنبش مقاومت مردمی فلسطین که در جنگ ۲۰۱۴ علیه غزه اتفاق افتاده بود، منتشر کرد.

طی این عملیات تک تیراندازان گردان‌های صلاح الدین، یکی از افسران صهیونیست در یگان شناسایی تیپ چتربازان را در مرز غزه مورد هدف قرار دادند.

 


بیشتر بخوانید


 

 

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۲ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
رفت به جهنم ، سلام ما رو به فرشته های مهربون جهنم برسون، امیدوارم خوب ازت پذیرایی کنن
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۲۱:۴۷ ۰۲ مرداد ۱۳۹۹
بنام خداوند جان و خرد :
درود و خداقوت بر دلاور مردان مرد شیر دلان امت واحده رسول الله ص مجاهدین فی سبیل الله و من الله توفیق ، ولی هرگز نباید عکس و نام رزمندگان و فرماندهای جبهه مقاومت اسلامی امت واحده رسول الله ص امت حزب الله را فاش کنند تا زمانی که زنده هستند و شهید نشده اند .
والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر .
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۵:۵۷ ۰۲ مرداد ۱۳۹۹
الله اکبر الله اکبر الله اکبر درود و خداقوت بر دلاور مردان مرد امت واحده رسول الله ص امت یکپارچه و متحد حزب الله شیر دلان سر تا سر جهان اسلام ناب محمدی ص تا می تونید از این نکبتهای خبیث شیطان صفتهای جنایتکاران اشغالگران دزدان بی رحمهای کودک کشان مظلوم کشان صهیونیستی آمریکایهای نژادپرست شکار کنید دلمون پوسید از بس شنیدیم و دیدیم که این جنایتکاران صهیونیستی آمریکایی مومنین مسلمین مظلوم بی دفاع را هر روز می کشند . والسلام و صلوات التماس دعا .
آخرین اخبار