رضایت شهروندان از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در زرند

فرمانده انتظامی شهرستان زرند گفت: اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی مناطق آلوده و جرم‌خیز از لوس خرده‌فروشان موادمخدر رضایت شهروندان را به دنبال داشت .

رضایت شهروندان از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در زرندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان سرهنگ محمود خدادادنژاد فرمانده انتظامی شهرستان زرند در تشریح جزئیات این خبر گفت: به منظور افزایش احساس امنیت و پاکسازی مناطق آلوده و شناسایی خرده‌فروشان مواد مخدر طرح ارتقاء امنیت اجتماعی به صورت گسترده به مدت ۲ روز توسط نیرو‌های تخصصی پلیس مبارزه با مواد مخدر زرند به مرحله اجرا درآمد.

او با اشاره به رضایت شهروندان از اجرای این طرح در شهرستان افزود: از دستاورد‌های این طرح می‌توان به دستگیری ۳۷ نفرخرده فروش مواد مخدر و ۶ نفر معتاد متجاهر اشاره کرد.

سرهنگ خدادادنژاد بیان داشت: در پایان این طرح متهمان به همراه پرونده‌های تشکیل شده تحویل مرجع قضایی شدند و این طرح‌ها نیز به شکل هدفمند تداوم خواهند یافت.

فرمانده انتظامی شهرستان زرند در پایان با اشاره به نا امن کردن محیط برای افراد مجرم در اجرای طرح‌های امنیت اجتماعی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه جرم و تخلف در سطح شهرستان مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار