ملی پوش هندبال بانوان:

معرفی نکردن کادرفنی تیم ملی هندبال به ضرر بانوان است

قهرمانی گفت: تاخیر در معرفی کادرفنی تیم ملی به عملکرد بانوان هندبالیست آسیب می‌زند.

معرفی نکردن کادرفنی تیم ملی به ضرر هندبال بانوان استمژگان قهرمانی ملی پوش تیم ملی هندبال در گفت و گو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: تیم ملی از بهترین بازیکنان تشکیل شده است و  قطعا تعویق طولانی مدت در معرفی کادرفنی تیم ملی می‌تواند تاثیر منفی روی عملکرد بانوان داشته باشد. بازیکنان برای هماهنگ شدن نیاز دارند با یک برنامه ریزی مناسب در اردو‌های منسجم شرکت کنند. درست است که بازیکنان تمرینات انفرادی خود را پیگیری می‌کنند، اما رشته هندبال یک بازی تیمی محسوب می‌شود و حفظ آمادگی در چارچوب بازی تیمی به دست می‌آید.  

او گفت: مهمترین مشکل تیم ملی بانوان بحث مالی است.  اگر فدراسیون هندبال از لحاظ مالی تأمین باشد، اتفاقات خوبی برای بانوان رخ می‌دهد. داشتن اردو‌های منسجم باعث حفظ آمادگی ورزشکار می‌شود، اما با ایجاد کوچک‌ترین وقفه در تمرینات تمام زحمات کادرفنی و بازیکنان به هدر می‌رود. برگزاری بازی‌های تدارکاتی به شناخت نقاط ضعف و قوت بازیکنان کمک می‌کند. متاسفانه نبود بودجه ضربه‌های زیادی به تیم ملی وارد کرده است.

ملی پوش هندبال اظهار کرد: ما  سال گذشته با تیم اشتاد سازه مشهد قهرمان لیگ برتر بانوان شدیم  و  امسال هم صحبت‌های اولیه را برای حضور در این تیم انجام دادم. در صورت به توافق رسیدن با این تیم در فصل آینده برای اشتادسازه مشهد بازی خواهم کرد.

او درباره قرارداد‌های پایین در لیگ برتر هندبال بانوان عنوان کرد: قرارداد‌های پایین تاثیر منفی روی عملکرد بانوان دارد چرا که این قرارداد‌ها منبع درآمد بازیکنان است. پوشش ندادن اخبار هندبال بانوان  هم مانعی بزرگ برای جذب حامی مالی است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار