به مناسبت شهادت امام جواد (ع)؛

حرم پدر سراسر سیاه پوش شد

شب شهادت امام جواد (ع) حرم رضوی سراسر سیاه پوش شد و در عزای فرزند پرچم سیاه عزا بر فراز گنبد مطلای امام هشتم شیعیان به اهتزاز درآمد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، آدرسش سر راست است، پدر هر وقت می‌خواست برای دردانه فرزندش نامه بنویسد، آن را خطاب به حجت شهر بغداد می‌نگاشت. با همان سن و سال کمش و در خردسالی شیرمردی برای خودش بود و حرفش برای یک شهر حجت تمام بود. امام نبود ولی به نیابت از پدر نور به چشم دل مردم می‌تاباند و مریض شفا می‌داد. این را من نمی‌گویم، از قدیم گفتن اگر می‌خواهید بزرگی خواسته شما را رد نکند، او را به فرزندش قسم بدهید. برای همین است که امام رضایی‌ها هروقت بخواهند به زیارت حضرت علی بن موسی الرضا (ع) بروند، از «باب الجواد» می‌روند، می‌گویند آقا حاجت دل را به واسطه دردانه فرزندش امام جواد (ع) می‌دهد.

در شب شهادت حضرت محمد تقی (ع) حرم پدر سراسر سیاه پوش شد و در عزای فرزند پرچم سیاه عزا بر فراز گنبد مطلای حرم مطهر رضوی به اهتزاز درآمد.

شما در ادامه این خبر چند تصویری که حساب اینستاگرامی آستان قدس رضوی در شب شهادت امام جواد (ع) منتشر کرده را می‌توانید مشاهده کنید.

حرم پدر سراسر سیاه پوش شد

حرم پدر سراسر سیاه پوش شد

حرم پدر سراسر سیاه پوش شد


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار