مقابله پدافند هوایی ارتش سوریه با اهداف متخاصم

پدافند هوایی سوریه با اهدافی متخاصم در آسمان دمشق مقابله کرده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، خبرگزاری رسمی سوریه، سانا، از مقابله پدافند هوایی این کشور با اهدافی در آسمان دمشق خبر داد.

سانا اعلام کرد سامانه موشکی ارتش سوریه با جنگنده‌های دشمن صهیونیستی که بر فراز آسمان روستای اشغالی مجدل شمس در جولان اشغالی در پرواز بودند، مقابله کرد.

خبرگزاری دولتی سوریه نیز اعلام کرد سامانه موشکی ارتش سوریه به سوی جنگنده های دشمن صهیونیستی که بر فراز آسمان روستای اشغالی مجدل شمس در جولان اشغالی در پرواز بودند، شلیک کرد.

این خبرگزاری همچنین گزارش داد: پدافند هوایی ارتش سوریه به سوی اهداف ناشناس در آسمان دمشق تیراندازی کرد. همزمان، سامانه موشکی ارتش سوریه در فرودگاه نظامی المزه در غرب دمشق فعال شده است و صدای انفجارهای مهیبی در آسمان دمشق شنیده می شود.

منابع خبری در سوریه از شلیک جنگنده های صهیونیستی به اهدافی در منطقه کسوه در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر دمشق خبر دادند. صدای انفجار در آسمان دمشق متوقف شده، اما منابع محلی از ادامه پرواز جنگنده های صهیونیستی در آسمان شمال فلسطین اشغالی و جولان خبر می دهند.

ارتش سوریه در بیانیه ای اعلام کرد: جنگنده های دشمن صهیونیستی در ساعت ۲۱:۴۸ به وقت محلی با پرواز بر فراز جولان اشغالی، در چند مرحله چندین موشک به سمت جنوب دمشق شلیک کردند که با واکنش به موقع سامانه پدافند هوایی ارتش، این موشکها رهگیری و بیشتر آنها منهدم شد‌ و این حمله دشمن تنها تلفات مادی برجای گذاشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۹ ۳۱ تير ۱۳۹۹
پس کی پدافند هوایی های ایرانی تحویل و نصب می‌شوند؟
آخرین اخبار