برپایی مراسم‌های عزاداری سیدالشهدا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی

مسئول مجمع مداحان کرمان گفت: تلاش خود را برای برگزاری هر چه بهتر مراسم عزای امام حسین (ع) با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌دهیم.

برپایی مراسم‌های عزاداری سیدالشهدا با رعایت پروتکل‌های بهداشتیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ مهدی صدفی، مسئول مجمع مداحان استان کرمان و سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان صبح امروز دیدار و در زمینه برنامه‌های عزاداری ماه محرم و صفر گفت‌وگو کردند.

 مسئول مجمع مداحان استان در این جلسه با تشریح برنامه‌های جامعه مداحان استان کرمان در آستانه ماه محرم از جمله همایش مداحان استان در ۲۳ مرداد ماه گفت: با وحدت و همکاری بسیج مداحان سپاه ثارالله تمام تلاش خود را در زمینه برگزاری هرچه بهتر مراسم عزای امام حسین (ع) با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌دهیم.

او همچنین گفت: این برنامه پیش بینی شده است اما برگزاری آن با توجه به شرایط  روز و در صورت تایید مراکز بهداشتی صورت خواهد گرفت.

سردار حسین معروفی، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان نیز در این دیدار با تاکید بر لزوم رعایت حداکثر پروتکل‌های بهداشتی در اجرای برنامه‌های عزاداری و مذهبی گفت: مردم کرمان در انجام امور مذهبی از جمله نماز جماعت و نماز جمعه نسبت به رعایت نکات بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی اهتمام و جدیت لازم را دارند و این نشان از فرهنگ مردم مومن کرمان و درک شرایط امروز کشور در مقابله با این ویروس منحوس است.

او با اشاره به نقش مداحان در ترویج سبک زندگی اهل بیت (ع) و از جمله بحث امروز کشور در قالب نهضت کمک مومنانه افزود: جامعه مداح استان با ظرفیت بالایی که در اثر بخشی، ترویج و تبیین شعائر اسلام دارد، امروز باید نقش خود را در مکتب حاج قاسم ببیند و عملی کند؛ چرا که مکتب حاج قاسم برگرفته از مکتب امام حسین (ع) است.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار