مدارس فوتبال بوشهر تسهیلات کرونایی می‌گیرند

رئیس هیات فوتبال بوشهر گفت: با توجه به تعطیلی مدارس فوتبال به علت شیوع کرونا و زیان ناشی از آن، به این مراکز ورزشی تسهیلات پرداخت می‌شود.

مدارس فوتبال بوشهر تسهیلات کرونایی می‌گیرندبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، امیر حسین محتشم رئیس هیات فوتبال استان بوشهر امروز در حاشیه نشست کمیته جوانان و استعدادیابی این هیات گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و برای حفظ سلامتی رده‌های مختلف سنی، فعالیت مدارس فوتبال استان همچنان ممنوع است.

او ادامه داد: بررسی‌ها نشان می‌دهد مدارس فوتبال استان از زمان شروع ویروس کرونا با مشکلات عدیده‌ای مواجه شده‌اند و جزء مشاغل زیان دیده محسوب می‌شوند.

رئیس هیات فوتبال استان بوشهر بیان کرد: بر همین اساس، با هماهنگی یکی از بانک‌های استان، زمینه پرداخت تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی به مدارس فوتبال محقق شده است.

محتشم گفت: مدارس فوتبال استان به دلیل اینکه در مرحله هشدار و قرمز هستیم و سلامتی مردم در اولویت است، تا اطلاع بعدی تعطیل است.

مراحل آغاز صدور مجوز مدرسه فوتبال از طریق بارگزاری مدارک

رییس هیات فوتبال استان بوشهر عنوان کرد: برای اینکه روال عادی مجوز مدارس فوتبال طی شود تا چند هفته دیگر لینک قرار دادن مدارک را برای صدور مجوز اعلام می‌کنیم.

محتشم گفت: امور مربوط به ارائه مجوز، از طریق سامانه‌ای که به تازگی در باشگاه‌ها راه اندازی شده انجام می‌گیرد و نیازی به مراجعه حضوری متقاضیان نیست.

او بیان کرد: در دو جلسه‌ای که در کمیته جوانان هیات فوتبال استان بوشهر برگزار کردیم توانستیم دستورالعمل‌های داخلی برای مدارس فوتبال به تصویب برسانیم که جزئیات آن در سامانه مدارس فوتبال قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امید
۱۰:۰۸ ۳۰ تير ۱۳۹۹
وای چقدر این رئیس فوتبال به فکر دوستانش هست انگار به تلافی بازی رایگان در زمین های پارکها لطفی به دوستانش کرده