طرح تحولی «مدرسه کانون تربیتی محله» درمدارس کردستان اجرا می‌شود

رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش کردستان گفت: طرح تحولی «مدرسه کانون تربیتی محله» در مدارس کردستان اجرا می‌شود.

ایوب فیض پور رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش کردستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،گفت: در راستای تحقق سند تحول بنیادین و باتوجه به ابلاغ «بسته‌های اجرایی تحول آفرین» توسط مقام عالی وزارت، طرح «مدرسه کانون تربیتی محله» در ۱۰ درصد مدارس استان کردستان پیش بینی و جهت اجرا به کلیه شهرستان‌ها و مناطق تابعه ابلاغ شده است.

فیض پور با بیان اینکه بسته‌های اجرایی تحول آفرین به عنوان نقشه راه کلیه برنامه ریزی‌ها و تصمیم گیری‌ها و اصلی‌ترین برنامه‌های اجرایی وزارت آموزش و پرورش درسال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ می‌باشد؛ براجرای دقیق این طرح تاکید کرد.

او کاهش فاصله بین جامعه و مدرسه و تعامل اثر بخش آن‌ها با هم، ارتباط بین یادگیری‌های مدرسه و زندگی اجتماعی، تبدیل مدرسه به کانون پیشرفت محله و افزایش مشارکت عوامل اثربخش بیرونی در امور آموزشی و پرورشی مدارس را از اهداف کلی این طرح عنوان کرد.

رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان استان ادامه داد: این بسته تحولی طی ۵ سال براساس زمانبندی پیش بینی شده در تمام دوره‌های تحصیلی قابلیت اجرایی دارد

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.