وضعیت مصرف برق در ۹۰ درصد شهرستان‌های بوشهر سبز است

آمارهای شرکت توزیع برق بوشهر نشان می‌دهد، وضعیت مصرف انرژی در ۹۰ درصد شهرستان‌های بوشهر سبز است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، بر اساس اعلام شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر، دیروز ( جمعه ۲۷ تیر) در زمان اوج بار، مصرف برق در استان به هزار و ۸۵۸ مگاوات رسید که ۳۷ مگاوات از چهارشنبه کمتر بود.

بر این اساس، از ۱۰ شهرستان استان ۹ شهرستان مصرف متعادل و عادی دارند و در وضعیت سبز هستند. فقط شهرستان دیر ۳ درصد افزایش مصرف داشته و در وضعیت زرد قرار گرفته است.

وضعیت مصرف برق در ۹۰ درصد شهرستان‌های بوشهر سبز است

شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر اعلام کرد: شهرستان جم با کاهش ۸ درصدی مصرف برق، بیشترین همکاری را در زمینه مصرف بهینه و تامین انرژی پایدار با صنعت برق داشته است.

چهارشنبه (۲۵ تیر)، اما نیمی از شهرستان‌های استان بوشهر یعنی پنج شهرستان در وضعیت سبز بودند و شهرستان‌های دیر و دیلم در وضعیت قرمز، بوشهر و دشتستان در وضعیت نارنجی و تنگستان در وضعیت زرد قرار داشتند.


بیشتر بخوانید


مسئولان شرکت برق استان بوشهر می‌گویند، حتی خاموش کردن یک لامپ اضافی می‌تواند به تامین پایدار انرژی و پیشگیری از خاموشی‌ها کمک کند.

تنظیم دمای وسایل خنک کننده بر روی ۲۴ درجه و سرویس به موقع آن‌ها، و استفاده نکردن همزمان وسایل پرمصرف در ساعات اوج بار از دیگر توصیه‌ها برای مصرف بهینه برق است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.