نیلوفر علیپور سیبل کرونا را نشانه رفته است

ملی‌پوش تیراندازی با کمان البرزی در ایام شیوع کرونا تمرینات خود را به صورت فردی انجام می‌دهد.

نیلوفر علیپور سیبل کرونا را نشانه رفته استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، نیلوفر علیپور، دارنده ی مدال‌های مختلف از مسابقات جهانی، عضو تیم ملی بزرگسالان تیراندازی با کمان ایران با اشاره به وضعیت کنونی خود گفت: از اسفند ماه سال گذشته پس از لغو اردوهای تیم ملی و مسابقات، من در خانه تمرینات خود را انجام داده و گزارش عملکردم را به مربی ارجاع می دهم.

عليپور افزود: در حال حاضر با وجود هماهنگی های انجام شده توسط رئیس هیئت تیروکمان البرز و فدراسیون، به صورت انفرادی در روز به مدت محدود اجازه ی تیر اندازی در فضای باز برا‌یمان میسر شده اما بازدهی تمرینات با اردو ها قابل قیاس نیست چرا که ما در اردو ها تقریبا هر روز، به مدت ۸ ساعت تمرین مداوم داشتیم.

او گفت: رشته ی تیروکمان علاوه بر تمرکز بالا و ذهن آرام احتیاج به قدرت و آمادگی جسمانی بالایی دارد.

عضو تیم ملی بزرگسالان تیراندازی با کمان ایران افزود: امیدوارم باوجود محدویت هایی که در شرایط کنونی است، با تمرینات حرفه ای و تلاش بیشتر بتوانم در مسابقات بعدی سهمیه المپیک را کسب کنم و بهترین نتیجه ی ممکن را به دست بیاورم.

ملی پوش البرزی گفت: ان شاء الله هر چه سریع تر شرایط جهان به حالت عادی باز گردد و با شروع مجدد اردو ها بتوانم تمرینات حرفه ای خود را آغاز مى كنم.

انتهاى پيام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.