تصویب هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان بودجه شهرداری در سال ۹۹

سخنگوی شورای شهر کرمانشاه بودجه تصویب شده شهرداری کرمانشاه برای سال ۹۹ را هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان عنوان کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  سیداحسان احسانی با اشاره به اینکه ۶۰ درصد بودجه صرف هزینه‌های جاری شهرداری و ۴۰ درصد باقی‌مانده برای کارهای عمرانی و نگهداری شهر هزینه می‌شود، گفت: شاید این بودجه به طور کامل محقق نشود ولی همه تلاش خود را انجام می‌دهیم تا بوسیله آن خدمات خوبی به مردم ارایه شود.

او  تحریم‌های ظالمانه و کرونا را باعث کم شدن درآمد کشور و بدتر شدن وضعیت معیشتی مردم دانست و گفت: در این شرایط اقتصادی و با درآمد اندک، شهرداری کرمانشاه از نظر عمرانی و خدمات شهری اقدامات بسیار خوبی را انجام داده است.

این عضو شورای شهر کرمانشاه اظهار داشت: خدمت‌رسانی شهرداری در مناطق ۸ گانه ادامه دارد و می‌طلبد که همه ارگان‌ها مانند استانداری و فرمانداری هم کمک کنند تا خدمت‌رسانی بیشتری به شهروندان کرمانشاهی انجام گیرد.

احسانی همراهی شورای شهر با شهرداری را در ارایه خدمت بهتر به مردم بسیار موثر دانست و افزود: هرگاه شورای شهر با شهرداری همراه بوده حرکت‌های بزرگی برای شهر انجام شده است و اختلاف بین آنها باعث رکود کاری می‌شود در صورتی‌که باید طوری رفتار کنیم تا باعث سوءاستفاده دیگران نشود و همه باید بدانیم که رضایت مردمی و منافع مردم بر همه چیز ارجحیت دارد.

 

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.