بسته اینستاگرامی هنرمندان به تاریخ ۲۶ تیر؛

نگاه جالب مجری معروف به اوضاع اقتصادی این روزها/ ویدئویی از آخرین کنسرت خواننده معروف که به کرونا مبتلا شد

گزیده‌ای از پست‌های هنرمندان در فضای مجازی را مشاهده می‌کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، رصد زندگی شخصی و فعالیت هنری هنرمندان و چهره‌های معروف هنری برای طرفداران و دنبال‌کنندگان این حوزه می‌تواند جذابیت‌های خاص خود را داشته باشد. با پیدایش شبکه‌های اجتماعی مختلف و دسترسی آسان به آن برای کاربران از طریق تلفن‌های همراه حالا این امکان فراهم شده است تا آن‌ها بتوانند از فعالیت‌های بازیگر محبوب خود مطلع شوند.

این روز‌ها چهره‌های هنرمند عرصه موسیقی، سینما و تلویزیون و … یک یا چند صفحه شخصی و عمومی در شبکه‌های اجتماعی مختلف دارند و از این طریق شبانه‌روز با کاربران و هواداران خود ارتباط مستمر و دو طرفه‌ای برقرار می‌کنند.


بیشتر بخوانید


در ادامه می‌توانید بخشی از فعالیت‌های هنرمندان سینما، تلویزیون و موسیقی در فضای مجازی را مشاهده کنید:

 

احسان خواجه‌امیری، خواننده مشهور و پرطرفدار کشور که چند روز پیش خبر ابتلایش به کرونا را در ایسنتاگرام استوری کرده بود، این بار با انتشار پستی در این شبکه اجتماعی از خوب بودن احوالش خبر داد.

"خداروشکر میکنم برای اینکه خانواده م حالشون خوبه برای همه مریض ها از خدای بزرگ سلامتی آرزو میکنم به لطف دعاهای شما عزیزانم من حالم خیلی خوبه این عکس و یکی از دوستام و همسایه هام امروز از پشت پنجره ازم گرفت من وظیفه خودم میدونستم با اولین علامتی که در خودم دیدم بگم به همه و خودمو قرنطینه کنم ولی واقعا یکی از سخت ترین بخش های این‌روزها نگاه و ترس بقیه به تو ا که البته کاملا حق میدم بهشون مطمئنم بالاخره روزای خوب میاد دوستون دارم"

.

 

پرویز پرستویی، بازیگر شناخته‌شده سینما و تلویزیون کشور، با انتشار تصویری از گاندی، سخنی از این رهبر برجسته هند را در صفحه‎اش به اشتراک گذاشت .

"ابتدا تو را نادیده می‌گیرند، بعد به تو
می‌خندند، سپس با تو می‌جنگند و در
نهایت تو پیروز می‌شوی.
ماهاتما گاندے
"

.

 

رضا بهرام، خواننده پرطرفدار سبک پاپ که چندی پیش به کرونا مبتلا شده بود، به تازگی ویدئویی از آخرین کنسرتش را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت.

.

پدرام کریمی، مجری برنامه‌های تلویزیونی صدا و سیما، با کنایه به افزایش قیمت‎های نجومی همه چیز طی سال‌های اخیر، تصویری از خود را در صفحه‌اش منتشر کرده و نوشته است:

"شماها یادتون نیست یه زمانی با پونصد هزارتومن عروسی می گرفتن ، الان با تخفیف یه «تی شرت» می دن که‌ نمی دونی کار ترکیه اس یا ایتالیا یا کار دستِ گُل بچه های خودمون !"

.

 

مهدی سلطانی سروستانی، هنرپیشه سینما و تلویزیون کشور، تصویر متفاوت خود را به عنوان نمایی از سریال نمایش خانگی "خواب‌زده" در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد.

"زخمی زدی عمیق‌تر از انزوا به من
حسین منزوی
پ‌ن: نمایی از “خوابزده” که پخش فصل یکم آن به پایان رسیده. مواظب خودتون باشید
"

.

 

اشکان خدابنده که همه او را با نام هنری اشوان می‌شناسند، با انتشار تصویری از خود که ماسک زده است مردم را به استفاده حتمی از ماسک در روزهای کرونایی تشویق کرد.

.

 

آرین بهاری، خواننده گروه پازل بند که با ایفای نقش در فیلم "گل به خودی" به همراه علی رهبری، دیگر خواننده این گروه، برای اولین بار پا به عرصه بازیگری گذاشته‌است، تصویری از پشت صحنه این فیلم را در صفحه‌اش منتشر کرد.

"به به چه فیلمی شده : گل به خودی
.زمان گرفتن این عکس علی و پیدا نکردیم
بزودی.
"

.

 

سیدبشیر حسینی، داور برنامه استعدادیابی ساخته احسان علیخانی، که مخاطبان و طرفداران زیادی هم دارد، با انتشار تصویری در استوری اینستاگرامش، شکرگزاری از خدواند را به مخاطبین یادآوری کرد.

.

 

سیاوش خیرابی، بازیگر سینما و تلویزیون نیز تصویر زیر را در استوری اینستاگرامش منتشر کرد.

.

 

 

 

 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۷ ۲۶ تير ۱۳۹۹
خب که چی