لغو محدودیت زمان معرفی به آزمون‌های مهارت در کرمان

رئیس اداره سنجش و ارزشیابی فنی و حرفه‌ای استان کرمان گفت: محدودیت زمان معرفی به آزمون‌های کتبی و عملی سنجش مهارت کرمان لغو شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمد ملایی رئیس اداره سنجش و ارزشیابی فنی و حرفه‌ای استان کرمان گفت: با توجه به شیوع موج دوم بیماری کرونا و امکان برگزار نشدن آزمون‌های سنجش مهارت طبق برنامه ریزی، محدودیت زمان معرفی به آزمون‌های مذکور برای مهارت آموختگان بخش دولتی و غیر دولتی استان کرمان همزمان با سراسر کشور لغو شد.

او افزود: به منظور تسهیل و تسریع در فرآیند‌های اجرایی و مساعدت با ذینفعان در شرایط شیوع بیماری کرونا، محدودیت زمان معرفی به آزمون سنجش مهارت برای کلیه مهارت آموختگان دوره‌های آموزشی دو بخش دولتی و خصوصی در استان کرمان همزمان با سراسر کشور لغو شد.

ملایی تصریح کرد: محدودیت معرفی به آزمون دانشی (کتبی/ الکترونیکی) سنجش مهارت با مهلت معرفی یک ماهه پس از پایان دوره آموزشی و معرفی به آزمون‌های مجدد (کتبی و عملی) با مهلت ۶ ماهه تا پایان سال ۱۳۹۹ برای مهارت آموختگان بخش دولتی و غیردولتی لغو شد.

او بیان داشت: همچنین لغو محدودیت مشمول آزمون‌های مرحله اول دانشی (کتبی و الکترونیکی) و عملی که پایان دوره آموزشی آن‌ها از تاریخ ۱۵ آذر ماه ۹۸ و بعد از آن بوده و آزمون‌های مجدد که پایان دوره آموزشی آن‌ها از یکم بهمن ماه ۱۳۹۸ به بعد است.

رئیس اداره سنجش و ارزشیابی فنی و حرفه‌ای استان کرمان گفت: متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت http://advari.irantvto.ir/ و www.tvto-kr.ir و یا شماره تلفن‌های ۰۳۴۳۲۱۱۰۲۵۱-۵ و ۲۱۱۷۵۳۵ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار