فرمانده پایگاه دریایی بوشهر از جانباز حادثه شناور کنارک عیادت کرد

فرمانده پایگاه دریایی بوشهر با حضور در منزل جانباز سعید صالحی از جانبازان حادثه شناور کنارک از او عیادت کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، ناخدا یکم جعفر تذکر فرمانده پایگاه دریایی بوشهر در دیدار با سعید صالحی از جانبازان حادثه شناور کنارک بیان کرد: واژه جانباز تداعی کننده صفات بزرگی همچون ایثار و از خود گذشتگی است و برای ما شیعیان جانباز یادآور حضرت عباس (ع) است که با فداکاری خود دفاع از اسلام و زنده نگه داشتن دین را بالاتر از همه چیز دانستند.

او ادامه داد: جانبازان ما نیز ادامه دهنده راه ایشان هستند و سلامتی خود را که بالاترین دارایی‌شان است در راه حفظ انقلاب اسلامی و دفاع از مرز‌های وطنمان فدا کرده‌اند.

فرمانده پایگاه دریایی بوشهر خطاب به همسر جانباز سعید صالحی نیز گفت: نگهداری از بیمار کاری سخت و طاقت فرسا است. ما تمام تلاش خود را برای کاهش این سختی‌ها به کار می‌گیریم. مارا در کنار خود بدانید. حضور شما در کنار جانباز در روحیه و روند بهبودی جانباز بسیار موثر است.


بیشتر بخوانید


دکتر بدل‌زاده جانشین رئیس بیمارستان خاتم الانبیاء پایگاه دریایی ارتش در بوشهر نیز با معاینه جانباز صالحی و اطلاع از روند درمانی او، آمادگی بیمارستان را برای انجام هرگونه امور درمانی برای جانباز اعلام کرد.

فرمانده پایگاه دریایی بوشهر با اهدا لوح تقدیر از ایثار و فداکاری جانباز سعید صالحی تقدیر کرد.

ناواستوار یکم سعید صالحی در حادثه شناور کنارک که  ۲۱ اردیبهشت امسال هنگام تمرین دریایی در آب‌های دریای عمان و اقیانوس هند دچار حادثه شد، از ناحیه کمر دچار ضایعه شد و به مقام جانبازی نائل آمد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.