سردری متناسب با پیشینه فرهنگی و تاریخی شهر هرسین نصب می شود

شهردار کرمانشاه گفت:پس از بتون ریزی و صفحه گذاری یک سردر متناسب با پیشینه فرهنگی و تاریخی شهر هرسین در این محل نصب خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  اسدی در بازدید از پروژه نصب سردر ورودی پارک توحید پارک شهرگفت:عملیات پی کنی و اجرای آرماتوربندی انجام گرفته که پس از بتون ریزی و صفحه گذاری یک سردر متناسب با پیشینه فرهنگی و تاریخی شهر هرسین در این محل نصب خواهد شد که علاوه بر افزایش زیبایی در ورودی پارک، نمادی جهت ترویج فرهنگ غنی شهر هرسین برای بازدیدکنندگان از این پارک تاریخی را بدنبال خواهد داشت.

 اسدی در بازدید از پروژه ساماندهی پارک بانوان گفت:پس از لوله گذاری و انتقال آب از سراب هرسین جهت جداسازی آبیاری این پارک از آب شرب شهری با تلاشهای صورت گرفته توسط شهرداری هرسین فاز اول ساماندهی این پارک شامل جدول گذاری ،موزائیک فرش ، ایجاد معابر  انجام گرفته و امروز نیز عملیات بتن ریزی معابر و نصب تابلو پارک بانوان در دو سمت پارک در حال انجام می باشد و در آینده نزدیک نیز سکو و آلاچیق هایی جهت حضور شهروندان احداث خواهد شد.

او در خصوص پروژه ایجاد باند دوم خیابان روبروی مسکن مهر دادگستری و خیابان منتهی به آرامستان لک گفت:با توجه به اتمام عملیات آسفالت خیابان شهید سید حمید حسینی و  درخواست های متعدد اهالی و ساکنین این محلات مبنی بر ساماندهی خیابانهای ابتدا و انتهای این خیابان، تصمیم شهرداری و اعضای شورای شهر بر این شد که یک باند ماشین رو دیگر به این دو مسیر اضافه گردد.

او گفت: عملیات اجرایی آنها نیز شامل خاکبرداری ،شن ریزی ،تسطیح و احداث بلوار در حال انجام می باشد و در آینده نزدیک نیز شاهد محیطی مناسبتر در این محلات خواهیم بود.

انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.