برگزاری مراسم‌های عروسی و ترحیم جرم مشهود است/ با صاحبان مراسم برخورد قانونی می‌شود

استاندار لرستان گفت: برگزاری هرگونه مراسم عروسی و ترحیم در سطح استان جرمِ مشهود محسوب می‌شود و فرمانداران، نیروی انتظامی و دادستانی در سطح استان باید ضمن تعطیلی مراسم های ترحیم و عروسی، با صاحبان آن برخورد قانونی لازم را بعمل آورند.

 گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،  سیدموسی خادمی صبح امروز در جلسه ستاد استانی با تاکید بر لزوم برخورد قانونی با صاحبان مراسم های ترحیم و عروسی در سطح استان، گفت: برگزاری اینگونه مراسمات مصداق به خطر انداختن جان مردم و جرمِ مشهود است و فرمانداران، نیروی انتظامی و دادستانی در سطح استان باید ضمن تعطیلی مراسم های ترحیم و عروسی، با صاحبان آن برخورد قانونی لازم را بعمل آورند.

او افزود: تمام محدودیت‌های مصوب در جلسه پانزدهم تیر ماه ستاد به مدت ۱۰ روز دیگر تمدید و دستگاه‌های نظارتی موظف هستند نظارت لازم را بر اجرای دقیق مصوبات داشته باشند.

استاندار لرستان گفت: اصناف و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی باید ضمن برخورد قانونی با متخلفین، نسبت به پلمپ نمودن کافی نت ها و چاپخانه‌هایی که اعلامیه و بنر مراسم ترحیم چاپ می‌کنند اقدام نموده و با کمک نیروی انتظامی و شهرداری، بنرهای مراسم های ترحیم را از سطح شهرهای استان جمع آوری نمایند.

او تاکید کرد: کلیه سالن‌های آرایش و زیبایی در سطح استان از امروز تعطیل است و اصناف نظارت و اقدام لازم را در این خصوص صورت دهد.

خادمی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط ویژه استان و در صورت تداوم وضع موجود، تمهیداتی در خصوص محدودیت‌های جدید در ابتدای هفته آینده ابلاغ می‌شود.

انتهای پیام/د

برچسب ها: کرونا ویروس ، لرستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.