امیرآبادی فراهانی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد:

بررسی کنترل نرخ ارز در جلسه نمایندگان مجلس و دولت

عضو هیأت رئیسه مجلس گفت: در جلسه نمایندگان مجلس و دولت درباره واردات کالا‌های اساسی و کنترل نرخ ارز راهکارهایی مطرح شد.

راهکارهای واردات کالا‌های اساسی و کنترل نرخ ارز درجلسه امروز مطرح شداحمد امیر آبادی فراهانی عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره موضوعات مطرح شده در نشست امروز مسئولان اقتصادی دولت با روسای کمیسیون‌های مجلس، گفت: جلسه امروز مجلس شورای اسلامی با حضور آقای زنگنه، همتی، مدرس و خاوازی  از سمت دولت برگزار شد و از سمت مجلس هم روسای کمیسیون برنامه و بودجه، کمیسیون اقتصادی، آقای قالیباف و آقای بحرینی در این نشست حضور داشتند.


بیشتر بخوانید:


او ادامه داد: موضوع جلسه امروز هم بیشتر درباره واردات کالا‌های اساسی و کنترل نرخ ارز بود و راهکارهای مختلفی در این باره مطرح شد؛ همچنین بحث تعهدات ارزی صادر کنندگان و کنترل بازار قیمت‌ها هم از موضوعات نشست امروز بود که در آنجا رئیس مجلس تاکید داشت بسته‌های اقتصادی توسط وزرا به مجلس و یا به جلسه سران قوا ارائه شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عباس گودرزی
۱۹:۱۰ ۲۳ تير ۱۳۹۹
سلام شوخی می کنید یا واقعا دوست دارید قیمت واقعی ارز مشخص و تثبیت شود ؟ اگر راست می گویید طرح حذف نقدینگی اینجانب را مورد بررسی قرار دهید تا کمتر از چهار ماه علاوه بر مشخص شدن قیمت واقعی ارز و سکه تثبیت قیمت ها را نیز داشته باشیم ضرر نمی کنید نه مثل بعضی از شما که یک طرح در پیتی ارائه می دهد و میلیاردها می گیرد هستیم و نه بدون مطالعه رجز خوانی می کنیم اگر کسی توانست ایرادی بر طرح بگیرد آنوقت می توانید طرح را نپذیرید . خبر نگاران جوان می توانند پیگیر باشند شاید بتوانیم بر نفوذی ها که تا درون خانه هم آمده اند پیروز شویم اگر موفق شدید می توانید ذیل همین مطلب پیام بگذارید تشکر
آخرین اخبار