افتخار یزد اهتمام به امور جوانان

وزیر ورزش و جوانان از معرفی استاندار یزد به عنوان استاندار برتر در شاخص اهتمام به امور جوانان خبر داد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد،  مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان  در نامه‌ای به معاون اول رئیس جمهور و وزیر کشور، استاندار یزد را به عنوان استاندار برتر در شاخص اهتمام به امور جوانان معرفی کرد.

بر این اساس، استان یزد با کسب جایگاه اول در تشکیل جلسات ستاد ساماندهی جوانان و جایگاه دوم در فرآیند ارزیابی عملکرد استان ها، به عنوان استان برتر شناخته شده است.

 وزیر ورزش و جوانان در نامه‌ای به رحمان فضلی وزیر کشور آورده است:

ضمن قدردانی از تلاش‌های استانداران محترم سراسر کشور، با عنایت به گزارش ارزیابی عملکرد سال ۱۳۹۸ ستاد ساماندهی امور جوانان استان و شهرستان‌های سراسر کشور، به استحضار میرساند استانداران استان‌های یزد، ایلام و همدان بیشترین میزان حضور در جلسات ستاد در فرایند ساماندهی امور جوانان را داشته اند و همچنین استان‌های چهارمحال و بختیاری رتبه اول، سیستان و بلوچستان و یزد رتبه دوم مشترک و همدان رتبه سوم را در فرایند ارزیابی عملکرد استان‌ها کسب نموده اند.

 به استناد بند ۲ مصوبات جلسه سی و هشتم شورای عالی جوانان مورخ ۱۳۹۷/۹/۱۰ در ارزیابی دوره‌ای و سالیانه استانداران شاخص اهتمام به امور جوانان به عنوان یکی از معیار‌های ارزشیابی آن‌ها مد نظر قرار گرفت؛ لذا خواهشمند است به منظور تشکیل منظم و مستمر جلسات ستاد با حضور استانداران و افزایش اثر بخشی آن‌ها با رعایت دستورالعمل های بهداشتی دستورات لازم را صادر فرمایید.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار