یک باخت و دو تساوی حاصل کار نمایندگان کرمان در لیگ یک

در هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور، امشب دیدار تیم‌های آرمان گهر و مس کرمان با تساوی بدون گل و مس رفسنجان با باخت همراه بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و نهم  لیگ دسته اول فوتبال کشور، آرمان گهرسیرجان امشب در ورزشگاه امام علی (ع) سیرجان برابر نیروی زمینی تهران به میدان رفت که این دیدار با تساوی بدون گل پایان یافت. با توجه به بازی‌های سخت در پیش رو، ممکن است آرمان گهر به منطقه خطر نزدیک شود جایی که از آن با چند نتیجه خوب فرار کرده است.

مس کرمان نیز در ورزشگاه امام علی (ع) کرمان میزبان نود ارومیه بود، این دیدار همانطور که انتظار می‌رفت بسیار پربرخورد و حساس و پراز صحنه‌های جنجالی و اعتراض آمیز بود که نهایتاً بدون گل به پایان رسید.

مس رفسنجان هم در ورزشگاه تختی انزلی به مصاف میزبانش ملوان بندرانزلی رفت که این بازی با نتیجه یک بر صفر به نفع مس رفسنجان خاتمه یافت، در حالی که کسب پیروزی در بازی امروز می‌توانست تقریبا صعود مس رفسنجان به لیگ برتر را قطعی کند، اما این تیم در حال حاضر با ۶ امتیاز اختلاف صدرنشین لیگ است.

هم اکنون مس رفسنجان با کسب ۵۷ امتیاز صدر نشین است، مس کرمان با ۵۱ امتیاز بر سکوی سوم ایستاده و آرمان گهر سیرجان با ۳۵ امتیاز در رده‌ی یازدهم جدول رده بندی قرار دارد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار