تهدید به حمله تروریستی در اطراف ورزشگاه "وستهام"

پلیس انگلیس منطقه نزدیک به ورزشگاه "وستهام" را به دلیل تهدید حمله تروریستی محاصره کرد.

تهدید به حمله تروریستی در اطراف ورزشگاه به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، به گزارش روزنامه دیلی میل، پلیس انگلیس پیش از مسابقه وستهام و برنلی در چارچوب هفته سی و چهارم لیگ برتر فوتبال، منطقه نزدیک به استادیوم خانگی وستهام را به دلیل تهدید به حمله تروریستی محاصره کرد.

دیدار این ۲ تیم چهارشنبه شب  برگزار شد و با پیروزی یک برصفر برنلی به پایان رسید. براساس گزارش این روزنامه، قبل از مسابقه، پلیس پیامی در مورد تهدید حمله تروریستی در ورزشگاه المپیک لندن دریافت کرد. مأموران گشت قبل از شروع بازی، وجود یک ماشین مشکوک را که در کنار یکی از در‌های استادیوم پارک شده بود، گزارش دادند.

در ابتدا کارمندان ورزشگاه از طریق بلندگو‌ها صاحب خودرو را صدا کردند تا او بلافاصله به اتومبیل خود برگردد. در این زمان، مأموران پلیس اضافی به محل آمدند و منطقه را محاصره کردند. در پایان، صاحب خودرو پیدا شد و پلیس با او گفت و گویی انجام داد. در این ماجرا پلیس هیچ کس را دستگیر نکرده است.

این اقدامات امنیتی به این دلیل صورت می‌گیرد که این روز‌ها با توجه به حضور اندک افراد در ورزشگاه ها، می‌تواند تاسیسات ورزشی را در مقابل حملات تروریستی آسیب پذیرتر کند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار