شهادت یک جوان فلسطینی در کرانه باختری

نظامیان صهیونیست یک جوان فلسطینی را به ضرب گلوله به شهادت رساندند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، نظامیان رژیم صهیونیستی در جدیدترین اقدامات توحش آمیزشان یک جوان فلسطینی را به شهادت رساندند.

بر این اساس، یک جوان فلسطینی در کرانه باختری رود اردن به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسید. این جوان ۳۳ ساله که غیرمسلح بود در حال قدم زدن با دوستانش در پیاده رو بود که مورد اصابت گلوله صهیونیست‌ها قرار گرفت.

این جوان فلسطینی پس از انتقال به بیمارستان براثر شدت جراحات جان خود را از دست داد. شهادت این جوان فلسطینی همزمان با تلاش تل آویو برای الحاق بخش هایی از کرانه باختری به سرزمین های اشغالی صورت گرفت. 


بیشتر بخوانید


بر اساس طرح جعلی ترامپ موسوم به صلح خاورمیانه (معامله قرن)، بخش عمده‌ای از کرانه باختری به اراضی اشغالی ضمیمه خواهد شد. بر اساس این طرح کاملا یک‌طرفه و صهیونیستی، همچنین قدس به عنوان پایتخت اراضی اشغالی به رسمیت شناخته خواهد شد.

طرح مذکور که به نحوی ناقض دولت مستقل فلسطین است، موجب اعتراض آحاد گروه‌های مقاومت در منطقه و همچنین تشکیلات خودگردان فلسطین شده است. محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین تاکید کرده که در صورت عملی شدن طرح الحاق، دیگر هیچ توافق دوجانبه‌ای با رژیم صهیونیستی معتبر نخواهد بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار