تسویه بدهی جامعه ایثارگری کشور تا پایان دولت تدبیر و امید

معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت : براساس دستور رییس جمهوری بدهی جامعه ایثارگری کشور تا پایان دولت تدبیر و امید به صورت کامل تسویه می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ سعید اوحدی معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت : زیبنده نیست که دولت امروز همچنان بدهکار مطالبات به حق جامعه ایثارگری باشد.

او با بیان اینکه تمام بدهکاری‌های جامعه ایثارگری کشور تا پایان دولت تدبیر و امید به صورت کامل تسویه خواهد شد، گفت : موضوع مطالبات بازنشستگی ایثارگران را نیز تا پایان دولت تدبیر و امید تعیین تکلیف خواهیم کرد.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: در نشست هیات دولت رییس جمهوری بر تامین ۱۲ هزار مسکن برای جامعه ایثارگری در کشور تاکید داشتند که باتوجه به ظرفیت استان‌ها به ۲۰ هزار واحد مسکونی افزایش پیدا کرد.

اوحدی افزود: موضوع افزایش سقف تسهیلات مسکن جامعه ایثارگری برای تامین مسکن نیز به تصویب هیات دولت رسیده است که به زودی اجرایی خواهد شد.

او از صحبت‌های خود با اشاره به امضاء تفاهم نامه ساخت مسکن ایثارگران در کرمانشاه ادامه داد: استانداری کرمانشاه برای تامین زمین پنج هزار واحد مسکونی در کرمانشاه اعلام آمادگی کرده و کارگروه‌های لازم را در این زمینه تشکیل داده است.

معاون رییس جمهوری ادامه داد: در هفته‌های آینده به همراه وزیر راه و شهرسازی برای آغاز روند ساخت این واحد‌های مسکونی به کرمانشاه سفر خواهیم کرد.

اوحدی افزود: خانواده شهدا و ایثارگران از نعمت‌های خداوند به ایران اسلامی هستند تا بتوانند به عنوان چراغ جامعه را به سمت تعالی هدایت کنند.

او افزود: اگر به دنبال موفقیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستیم حتما باید از فرهنگ ایثار و شهادت پیروی کنیم و، زیرا در غیر این صورت با مشکلات بسیاری روبه رو خواهیم شد.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: امروز بزرگترین افتخار در جمهوری اسلامی ایران افتخار خدمت به جامعه ایثارگری محسوب می‌شود.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.