مدیر کل میراث فرهنگی اردبیل:

بنیاد علوی در منطقه گردشگری گیلارلو سرمایه گذاری می‌کند

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: براساس رایزنی‌های انجام شده بنیاد علوی در منطقه گردشگری منطقه گیلارلو سرمایه گذاری می‌کند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، نادر فلاحی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: براساس رایزنی‌های انجام شده با مدیرعامل بنیاد علوی، این بنیاد در زمینه تکمیل طرح گردشگری منطقه گیلارلو مشارکت و سرمایه‌گذاری می‌کند.

او افزود: برای تکمیل این طرح تاکنون ۲۰ میلیارد ریال هزینه شده و تکمیل آن نیازمند ۵۰ میلیارد ریال اعتبار است که از این مبلغ ۲۵ میلیارد ریال اداره‌کل میراث فرهنگی استان و ۲۵ میلیارد ریال بنیاد علوی هزینه می‌کند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل با اشاره به آغاز اجرای این پروژه از سال گذشته گفت: در مجموع این طرح با هزینه‌کرد ۷۰ میلیارد ریال تکمیل و براساس هدفگذاری‌های انجام شده امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

فلاحی از واگذاری بهره‌برداری از این پروژه به بنیاد علوی خبر داد و افزود: مقرر شد هولدینگ گردشگری و تشریفات بنیاد از محوطه این طرح بازدید کرده و برای بهره‌برداری آن را تحویل بگیرند.

او اجرای این طرح را زمینه‌ساز رونق گردشگری شهرستان گرمی دانست و عنوان کرد: این پروژه زیرساختی گردشگری که از مطالبات مردم منطقه به شمار می‌رود، تاثیر قابل توجهی در جذب و ماندگاری مسافران شهرستان گرمی خواهد داشت.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.