تمرین نظامی ارتش صهیونیستی از بیم حملات موشکی فلسطینیان

ارتش رژیم صهیونیستی برای آمادگی در برابر حملات موشکی مقاومت از نوار غزه و بررسی سامانه‌های هشدار دهنده از صبح فردا رزمایش نظامی برگزار می‌کند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روزنامه صهیونیستی جروزالم پست، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد نیروهای نظامی این رژیم برای آمادگی در مواجهه با حملات راکتی و موشکی از سمت نوار غزه و بررسی وضعیت سامانه‌های هشدار دهنده حملات هوایی این رژیم، رزمایش نظامی برگزار می‌کنند.

این رزمایش نیروهای ارتش صهیونیستی در مرز بین سرزمین‌های اشغال شده فلسطینی با نوار غزه است و با پخش آژیر خطر ویژه حملات هوایی و موشکی از ساعت ۹:۳۰ دقیقه صبح دوشنبه (به وقت محلی) شروع و تا ۱۳:۱۵ دقیقه بعد از ظهر ادامه دارد. در این تمرین هر بار پخش آژیر خطر نشانه یک حمله راکتی است.

این تمرین مشترک بین نیرو‌های ارتش رژیم اسرائیل و فرماندهی منطقه‌ای وزارت جنگ این رژیم با هدف بررسی مناسب بودن سامانه‌های هشدار سریع حملات راکتی تدارک دیده شده است.

این در حالی است که ساعاتی پیش شبکه ۷ رژیم صهیونیستی اعلام کرد در پی شلیک ۲ راکت از سمت نوار غزه آژیر‌های خطر در شهرک‌های صهیونیستی به صدا در آمدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار