فعالیت‌های تابستانی کانون پرورشی کودکان یزد به صورت مجازی برگزار می‌شود

مدیر کانون پرورشی کودکان و نوجوانان یزد گفت: داوطلبان برای شرکت در فعالیت‌های کانون تا ۲۰ تیرماه ثبت نام کنند.

سیدحسین پیغمبری مدیر کل کانون استان یزد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، گفت:کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با افزایش فعالیت‌های فرهنگی، ادبی، هنری خود از ۴۴ به ۶۲ فعالیت به صورت عمومی و تخصصی هم زمان به دو شکل مجازی و حضوری پذیرای کودکان و نوجوانان عزیز یزدی است.

او افزود:خانواده‌ها می‌توانند به صورت مجازی یا حضوری با رعایت نکات ایمنی و بهداشت فرزندانشان را ثبت نام کنند.

مدیر کل کانون استان یزد اظهار داشت: فعالیت‌های تابستانی این سامانه شامل انواع دوره‌های فرهنگی، ادبی، هنری و مهارت‌های زندگی است که در سه سطح دوره‌های بدون محدودیت زمانی، کارگاه‌های زنده مجازی انجمن‌های تخصصی و دوره‌های مهارت‌آموزی مراکز استانی برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند از ۵ تیر با مراجعه به نشانی kpf.ir خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند.

پیغمبری تصریح کرد: علاقه‌مندان به استفاده از این درگاه باید ابتدا به نشانی kpf.ir و از طریق پیوند «عضو کانون شوید» فرم ثبت‌نام را پرکنند و به‌صورت رایگان عضو کانون مجازی شوند.

مدیر کل کانون استان یزد ادامه داد: در این فرم بخشی از اطلاعات شخصی کودکان و نوجوانان مانند نام و نام خانوادگی، کدملی و غیره کاربر دریافت می‌شود و پس از ثبت‌نام، نام کاربری و رمز عبور علاوه بر نمایش در سایت به شماره همراه اعلام شده نیز پیامک خواهد شد.

او گفت: فعالیت‌ها و کارگاه‌ها در دو سطح آفلاین و آنلاین ارایه می‌شود محتوای تهیه شده بخش آفلاین در ۷ موضوع و ۲ سطح به صورت فیلم و در فصل‌ها و نشست‌های جداگانه با نظارت معاونت فرهنگی کانون بارگذاری می‌شود که در حال حاضر یک سطح آن قابل بهره‌برداری است.

پیغمبری اضافه کرد: اما در بخش برخط (آنلاین)، محتوا تصویری است و استاد یا مربی آموزش‌دهنده به‌صورت زنده در بستر این سایت با مخاطبان گفتگو می‌کند و این بخش کاملا تعاملی است و نیاز به نصب هیچ پیام‌رسان دیگری ندارد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار