سرمربی شهر خودرو:

آماده رویارویی با گل گهر سیرجان هستیم

سرمربی شهر خودرو گفت:بعد از یک روز استراحت، برای شرایط بازی با گل‌گهر استارت زدیم بازیکنان ما آماده هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مجتبی سرآسیایی سرمربی تیم فوتبال شهرخودروی خراسان درباره بازی این هفته تیم اش برابر گل گهر سیرجان گفت: بعد از یک روز استراحت، برای شرایط بازی با گل‌گهر استارت زدیم بازیکنان ما آماده هستند و ان شاءا... برای یک بازی خوب به سیرجان می‌رویم.
 
او افزود: گل گهر در نیم فصل دوم متحول شده و تیم‌های آقای جلالی که استاد همه ما هستند، بازی‌های خوبی را ارائه می‌کنند.
 
سرمربی شهر خودرو در پاسخ به این سوال که آیا شهرخودرو مشکل مالی دارد یا خیر؟ ادامه داد: خدا را شکر هیچ مشکل مالی نداریم.
 
سرآسیایی بیان کرد: بازیکنان و مربیان، ۷۵ تا ۸۰ درصد پول قرارداد خود را گرفته اند، اگر حمیداوی صحبتی درباره مشکلات کرد، نباید آن را با مسائل مالی اشتباه گرفت، چون صحبت او در باره اصل تیمداری بخش خصوصی بوده که در شرایط امروز واقعا طاقت فرساست.
 
او تصریح کرد: واقعیت این است که ما در ایران ساز و کاری نداریم که از بخش خصوصی حمایت کند و مثلا کمک بهتری به این بخش شود. می‌بینیم که متاسفانه در سال‌های گذشته هر کسی آمده و با شرایط داخلی فوتبال ما مواجه شده، شرایط این قدر برایش سخت می‌شود که می‌رود، چون ورودی ندارند.
 

بیشتربخوانید:

 
سرمربی شهر خودرو تاکید کرد: ما در شهرخودرو خوشبختانه چنین مشکلی نداریم، چون حمیداوی در بحث مدیریت اقتصادی و فوتبالی یک مدیر قوی است که در این یک سال و نیم شرایطی را ایجاد کرده تا تیم مشکل نداشته باشد، اما باز دخل و خرج در فوتبال ایران به هم نمی‌خورد و باید برای ساختار فوتبال کشور فکر جدی کرد.

سرآسیایی اظهار کرد: همیشه گفته‌ام که سرباز فوتبال خراسان و مردم مشهد هستم و هر کاری از دستم برآمده سعی کرده‌ام به درستی انجام دهم.
 
او همچنین در پاسخ به صحبت‌های «لوکا بوناچیچ» که ذوب‌آهن را مقابل شهرخودرو، بدشانس نامیده بود، افزود: شاید ما در پنالتی حریف خوش‌شانس بودیم، اما ذوب‌آهن شانس زیادی آورد که گل‌های بیشتری نخورد؛ توپی که مرادمند به تیرک دروازه زد، توپی که خلعتبری در مصاف تک به تک تبدیل به گل نکرد و پنالتی که داور برای ما نگرفت.
 
انتهای پیام//ف.س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.