محدودیت‌های جدید کرونایی در استان بوشهر

استاندار بوشهر مصوبه‌ها و محدودیت‌های جدید ستاد ملی مقابله با کرونا برای شهرستان‌های در وضعیت قرمز این استان را اعلام کرد.

 عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر  پنجشنبه‌شب در نشست ستاد مقابله با کرونا استان بوشهر بیان کرد: در استان بوشهر سه شهرستان با وضعیت قرمز و هفت شهرستان با وضعیت زرد داریم که محدودیت‌هایی از فردا (شنبه ۱۴ تیر) در شهرستان‌های وضعیت قرمز اعمال می‌شود.

او با اشاره به وضعیت قرمز در شهرستان‌های بوشهر، گناوه و کنگان عنوان کرد: محدودیت‌ها به مدت یک هفته از ۱۴ تیر در شهرستان‌های وضعیت قرمز اعمال می‌شود.

استاندار بوشهر از الزام استفاده از ماسک در همه ادارات استان بوشهر از چهاردهم تیر خبر داد و بیان کرد: کارکنان و مراجعان در همه ادارات و بانک‌های استان  باید از ماسک استفاده کنند.

گراوند از استمرار مصوبه دورکاری کارکنان دارای بیماری زمینه‌ای، جانبازان شیمیایی و بانوان باردار در استان بوشهر تاکید کرد: از چهاردهم تیر فعالیت اتوبوس‌های درون شهری بوشهر تعطیل خواهد بود.

او به تعطیلی سالن‌های ورزشی پرتردد در استان هم اشاره کرد و افزود: کافه‌ها، قهوه خانه‌ها، چای‌خانه‌ها، شهربازی و مراکز تفریحی، بوستان‌ها و سواحل نیز تعطیل خواهند بود.

استاندار بوشهر گفت: در این مدت استخر‌های سرپوشیده، سینما، سالن‌های تئاتر، موزه، باغ موزه، تالار‌های پذیرایی، آرایشگاه‌های زنانه و سالن‌های زیبایی، مدارس شبانه‌روزی، دانشگاه‌ها، حوزه‌های علمیه، آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای، زبان‌سراها، کتابخانه‌ها و آموزشگاه‌های غیردولتی تعطیل خواهند بود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.