نماینده مردم تالش، ماسال و رضوانشهر در مجلس:

وحدت افزایی باید محور فعالیت‌ها در جامعه باشد

محمدیاری در دیدار با مدیرکل اوقاف گیلان گفت: محور فعالیت‌های ما باید وحدت افزایی در جامعه باشد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، حسن محمدیاری نماینده مردم تالش، ماسال و رضوانشهر در مجلس در دیدار با مدیرکل اوقاف گیلان در اداره کل اوقاف گیلان با بیان اینکه در مبارزه با فساد قدم‌های بزرگی برداشته شده است گفت: توجه به قانون گرایی و اینکه هر مدیری در چارچوب قانون و وظایف خود، رفتار داشته باشد فساد را به کمترین حد می‌رساند.
وی در ادامه با اشاره به ضرورت تعامل بین مسئولان و مردم جهت پیشبرد امور، گفت: مردم باید نتیجه تعامل مسئولان را در بهبود اوضاع کشور و معیشت خود ببینند.

نماینده مردم تالش، ماسال و رضوانشهر مردم تالش را مردمی معتقد و دیندار دانست و با بیان اینکه در منطقه تالش، شیعه و اهل سنت سال‌ها در کنار هم زندگی می‌کنند تاکید کرد: محور فعالیت‌های ما باید وحدت افزایی در جامعه باشد.

محمدیاری با بیان اینکه مردم تالش مانند همه مردم شریف ایران به بحث وقف اعتقاد دارند، گفت: در خصوص وضعیت موقوفات و آثار، برکات و خدماتی که از سوی سنت وقف عاید مردم شده برای عموم مردم روشنگری شود.

وی در مجلس خاطرنشان کرد: تالش از لحاظ جغرافیایی متنوع است، ولی متاسفانه از نظر بیکاری در صدر است.

محمدیاری ابراز امیدواری کرد: با رونق سنت حسنه وقف بیکاری و مشکلات اقتصادی هم کاهش پیدا خواهد کرد.

حجت الاسلام ستار علیزاده مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان نیز با اشاره به آغاز به کار مجلس یازدهم، گفت: باید با نگاه انقلابی و جهادی کشور را مدیریت کرد
وی تصریح کرد: مردم به مجلس و قوه قضائیه امید بسته‌اند.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان اذعان کرد: فعالیت مجلس و دیگر مسئولان باید روز به روز به امید مردم بیفزاید.
وی بر ارتباط گسترده مسئولان و نمایندگان مجلس تاکید کرد و گفت: اوقاف گیلان آمادگی حضور در جلسات مردمی را با حضور نمایندگان با هدف رفع مشکلات مردم دارد.

علیزاده سازمان اوقاف را سازمانی فرهنگی توصیف کرد و یادآور شد: سال‌هاست که سازمان اوقاف بدون دریافت بودجه فرهنگی در حال فعالیت فرهنگی در کشور است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان اظهار کرد: تاکنون از سازمان اوقاف در تراز این سازمان حمایت نشده است.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.