معاون سیاسی اجتماعی فرماندار بندر ماهشهر:

برای مقابله با کرونا باید یک نهضت عمومی ایجاد شود

عکرش گفت: سران عشایر و طوایف نقش مهمی در ایجاد یک نهضت عمومی برای مقابله با کرونا ایفا می‌کنند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عادل عکرش معاون سیاسی اجتماعی فرماندار شهرستان ماهشهر گفت: نشست صمیمانه سران عشایر و طوایف این شهرستان با موضوع راهکار‌های اجتماعی مقابله با ویروس کرونا برگزار شد.

او با بیان اینکه عشایر و طوایف از ظرفیت‌های مهم اجتماعی محسوب می‌شوند و می‌توان با استفاده از این پتانسیل بر معضلات اجتماعی گوناگونی فائق آمد، افزود: یکی از معضلات کنونی جامعه ما و سایر جوامع، شیوع ویروس منحوس کرونا که فقط با عزم همگانی از بین می‌رود.

عکرش اظهار داشت: بر همین اساس ما نیز با استفاده از همه ظرفیت‌ها به مقابله با کرونا ویروس برخواسته ایم و یکی از این ظرفیت‌ها، عشایر و طوایف هستند که امروز در محضر سران آن‌ها هستیم تا بتوانیم با هم اندیشی و ارائه راهکار‌های مناسب، از این پتانسیل به منظور ایجاد نهضت عمومی مقابله با ویروس کرونا بهره‌مند شویم.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار شهرستان بندر ماهشهر ادامه داد: یکی از عوامل اصلی گسترش این ویروس، حضور افراد در تجمعات بوده، به گونه‌ای که اکثر مرگ و میر‌های اخیر بطور مستقیم یا غیرمستقیم ناشی از این امر هستند، به همین سبب از نقش آفرینی سران عشایر سپاسگزاریم و خواهشمندیم با همتی مضاعف کماکان یاریگر ما باشند.

این مقام مسئول بیان داشت: تقاضای ما از عشایر و طوایف آن است که با ایجاد و پیوستن به این نهضت عمومی، بار دیگر نقش خطیر و تاثیرگذار خود را نشان داده و برگ زرین دیگری بر افتخارات تاریخ عشایر و طوایف میهن ثبت نمایند تا بتوانیم هرچه سریعتر بر این ویروس منحوس غلبه کنیم.

این مقام مسئول تصریح کرد: در پایان نشست، راهکار‌هایی در خصوص رفع مشکلات و نقایص موجود در نحوه خدمت رسانی به بیماران، نحوه ایجاد و تقویت پویش عمومی مقابله با بیماری کرونا و لزوم تداوم فعالیت‌های قرارگاه‌های پدافند زیستی مطرح شد و مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.