مشکل آب روستای ام اطمیر اهواز حل شد

بخشدار مرکزی اهواز گفت: آب روستای ام اطمیر اهواز وصل شد و مشکل قطع لوله مرتفع گردید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی بلمچی بخشدار مرکزی اهواز گفت: آب روستای ام اطمیر اهواز وصل شد و با حضور کارکنان شرکت آب و فاضلاب روستایی، مشکل قطع لوله انتقال آب روستا مرتفع گردید.

او با بیا ن اینکه پمپ انتقال آب به این روستا سوخته بود که به ‌سرعت ترمیم و وارد مدار شد،افزود: لوله انتقال آب روستای ام اطمیر از میان زمین‌های کشاورزی منطقه عبور می‌کند و یکی از کشاورزان ندانسته این لوله را شکسته بود.

بلمچی بیان داشت: اهالی روستایی در بخش اسماعیلیه اهواز درخواست الحاق شبکه آبیاری خود به تصفیه‌خانه شرکت گروه ملی را دارند که تقریباً در یک کیلومتری این کلانشهر قرار دارد و آب روستا‌های کریشان و منطقه پردیس اهواز را تأمین می‌کند همچنین مجوز الحاق شبکه آب این روستا به تصفیه‌خانه آب گروه ملی از سوی رئیس شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور صادر شده است، اما مسئولان استانی به علت بار بالای این تصفیه‌خانه مجوز الحاق شبکه روستا را ندادند.

اهالی روستای ام اطمیر اهواز که مدتهاست با مشکلات کمبود آب و قطع مکرر آن مواجه هستند در اعتراض به این امر شامگاه جمعه اقدام به مسدود کردن جاده قدیم اهواز- خرمشهر کردند.

این امر به سرعت با پا درمیانی مسئولان بخشداری و نیروی انتظامی اهواز پایان یافت و اهالی به خانه‌های بازگشتند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.