علت زمین‌خواری در کلانشهرها و شهرهای ساحلی از زبان رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور + فیلم

برنامه دستخط جمعه شش تیرماه میزبان ذیبح الله خداییان معاون رئیس قوه قضاییه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور بود.

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، خداییان رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در هفته قوه قضاییه با حضور در استودیوی برنامه دستخط پیرامون موضوعات ساز و کار سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، وضعیت مالکیت زمین‌های کشاورز و جدیت قوه قضائیه در مبارزه با فساد پرداخت.

دستخط به گفتگو های صریح با نخبگان سیاسی ،فرهنگی ، اقتصادی و اجتماعی می پردازد.

 

 


بیشتر بخوانید


 

 

 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۵۵ ۰۸ تير ۱۳۹۹
عدم تامین مطلعین فساد، فسادها و رانتهای سرسام آور زمینخواری، بیداد میکند،
United States of America
ناشناس
۲۲:۲۵ ۰۷ تير ۱۳۹۹
چه توجیهی میکنه ماده صد بعد از تخصیص زمینه زمین خواری مربوط به شماست و ماده صد مال بناست و به شهرداری مربوطه اول زمین اختصاص میدن بعد میرن ماده صد برو ببین تو ادارات ثبت شما چه خبره یک کارمندی که سرمایه انچنانی داره مگر چقدر حقوق میگیره اقای عزیز تمام مشکلات کشور مال قوه قضاییه است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۶ ۰۷ تير ۱۳۹۹
آبسرد دماوند . زمینهای شفارود که تا کیلومترها متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی است تابلو زدن . در جاده ازگل بالای اقدسیه تمام منظره طبیعت را خراب کردن دوتا برج بغل چشمه ساختن برای هیئت علمی با همان اطلاعات چهارعمل اصلی ( که چندان با ارزش هم نیستند )اشغال شده . واقعا باید آنچه که ظلم به طبیعت است تخریب شود .
United States of America
ناشناس
۱۱:۱۰ ۰۷ تير ۱۳۹۹
شمال برید ببینید فرقی نداره چه مازندران چه گیلان چه گلستان اکثر با رانت زمینهای کشاورزی و جنگل را تبدیل به ویلاهای لوکس کردند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۵ ۰۷ تير ۱۳۹۹
طرح طوبی چیه؟ خیلی جالبه. من کرج زندگی میکنم. جاده چالوس دیگه رودخانه نمیبینی. همه رو تصرف کردن. این چه وضعیتیه؟ مگه رودخانه حریم نداره؟ کی قراره این وضعیت درست بشه؟
Germany
فارغ التحصیل کشاورزی سال ۷۶
۱۷:۰۱ ۰۷ تير ۱۳۹۹
طرح طوبی طرحی برای بیکاران رشته کشاورزی بود بر اساس این طرح در دولت اصلاحات قرار شد اگر فارغ التحصیلان کشاورزی و سایر رشته ها طرحی دارند برای اجرای آن دولت زمین در اختیار آنان قرار دهد تا طرح خود را اجرا کنند و مشغول کار شوند اما تنها کسانی که سود نبردند گروه مد نظر بودند من خودم کلی دوندگی کردم ولی چه فایده؟ اما افراد بسیاری از این قانون با اینکه شاغل بودند یا درآمد بالا داشتند یا .... سود سرشار برده و صاحب چندین و دهها هکتار باغ و زمین شدند چه بگویم؟
آخرین اخبار