افشای شایعه‌سازی ضدانقلاب درباره «آتش‌سوزی در چهل‌چشمه» /تیر ضد انقلاب بازهم به سنگ خورد

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری کردستان گفت: هیچ آتش‌سوزی در مناطق محدوده رزمایش «اقتدار شهدای کرد مسلمان» در کردستان گزارش نشده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، رزمایش «اقتدار شهدای کرد مسلمان» نیروی زمینی سپاه در منطقه عمومی شهرستان‌های دیواندره، سقز و مریوان برگزار شد تا گوشه کوچکی از اقتدار و توانایی رزمی بالای نیرو‌های سپاه را به تصویر کشید.

منطقه برگزاری رزمایش «اقتدار شهدای کرد مسلمان» از دهانه منطقه شیلر در مرز عراق تا ارتفاعات خشن چهل چشمه دیواندره ادامه داشت و ابعاد بسیار وسیعی از منطقه را در بر گرفت.

براساس اظهارنظر‌های صاحب‌نظران، تحلیل‌گران سیاسی و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، جدای از ارتقای سطح امنیت پایدار در استان و منطقه، موجب ترس و وحشت دشمنان نظام به ویژه ضدانقلاب شده است.

ترس از نیرو‌های سپاه موجب شده تا عناصر ضدانقلاب و رسانه‌های وابسته به آنان به شایعاتی دامن بزنند که هیچ پایه و اساسی ندارد، آتش‌سوزی منابع طبیعی منطقه چهل چشمه دیواندره یکی از شایعات ضدانقلاب در کانال‌ها و شبکه‌های وابسته به آنان است در حالی که این منطقه در این فصل به دلیل سردسیر بودن هنوز دارای پوشش گیاهی سبز است و امکان اتفاق حریق در آن تقریبا غیرممکن است.

فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: منطقه رزمایش «اقتدار شهدای مسلمان کرد» نیروی زمینی سپاه متصل به مرز اقلیم شمال عراق است که ممکن است برخی تروریست‌ها از این جغرافیا استفاده کرده و در این منطقه حضور پیدا کنندکه پاکسازی این مناطق از لوث تروریست‌ها یکی از مهم‌ترین اهداف این رزمایش است.

سردار پاکپور افزود: در سال‌های قبل هم این عملیات با هدف پاکسازی منطقه از لوث تروریست‌ها و اشرار اجرا می‌شد و در واقع ضدانقلاب و حامیان آن‌ها دریافته اند که ما در موضوع امنیت کشور و ملت ایران با کسی تعارف نداریم.

او اذعان داشت: هر نقطه‌ای که تروریست‌ها در آنجا حضور، سازماندهی و استقرار داشته باشند را مورد حمله قرار خواهیم داد و هر حرکتی از سوی تروریست‌ها را با قاطعیت پاسخ خواهیم داد.

شایعه‌سازی ضدانقلاب

وقوع آتش‌سوزی در منطقه چهل‌چشمه تیر جدید ضد انقلاب برای کاهش میزان تاثیرگذاری و بزرگی یک رزمایش بزرگ که طی روز‌های اخیر با عنوان اقتدار شهدای کرد مسلمان در کردستان برگزار شد تنها عکس‌العملی بود که ضدانقلاب توانست در برابر عظمت این رزمایش نشان دادند.

سعدی نقشبندی مدیرکل منابع طبیعی کردستان گفت: در مناطقی که رزمایش «اقتدار شهدای مسلمان کرد» در آن برگزار شد، هیچ مورد وقوع آتش‌سوزی از سوی فرمانداران سقز، دیواندره و مریوان گزارش نشده است.

او خاطرنشان کرد: مناطق محدوده رزمایش ارتفاعات چهل‌چشمه بود که بخشی از آن دارای پوشش گیاهی سبز است و امکان وقوع آتش‌سوزی نبوده است.

نقشبندی افزود: همانگونه که حفظ منابع طبیعی و محیط زیست برای ما ارزشمند است امنیت ملی نیز از اهمیت زیادی برخوردار است.

شایان ذکر است، رزمایش «اقتدار شهدای کرد مسلمان» نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در منطقه عمومی شهرستان‌های مریوان، سقز و دیواندره و با حضور فرمانده نیروی زمینی سپاه، فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهداء شمالغرب، سردار حسینی فرمانده سپاه کردستان با هدف آمادگی نیروها، هماهنگی تجهیزات و نیرو‌های استان، یگان‌های تحت امر قرارگاه شهید شهرامفر و رده‌های عمده از نیروی زمینی برگزار شد.

منبع:فارس

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.