استاندار اردبیل:

با عرضه کالا به قیمت نامتعارف در اردبیل برخورد می‌شود

استاندار اردبیل گفت: با توجه به تاثیرپذیری قیمت برخی کالا‌ها از وضعیت اقتصادی کشور، با عرضه کالا توسط تولید کنندگان و فروشندگان به قیمت نامتعارف برخورد می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل گفت: با توجه به پایین آمدن درآمد‌های نفتی و کاهش ارز وارداتی به کشور قیمت برخی کالا‌ها بالا رفته که قیمت مصوب به تولید کنندگان اعلام شده است.

او بیان کرد: در صورتی که عرصه کالا‌ها و اقلام مورد نیاز مردم به قیمتی قیمت بالاتر از مصوب عرصه شود، برخورد خواهد شد.

استاندار اردبیل تلاش برای جذب تسهیلات، رونق تولید و راه اندازی واحد‌های غیرفعال و در حال احداث را گامی برای افزایش ثروت و ارتقای معیشت مردم استان دانست.

بهنام جو تصریح کرد: تلاش می‌کنیم با جذب سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در بخش‌های صنعتی، گردشگری و کشاورزی زمینه تولید ثروت و رونق اقتصادی در استان فراهم شود.

او با اشاره به برخی ظرفیت‌های گردشگری در شهرستان‌های استان از ایجاد زیرساخت‌های لازم در این مناطق برای رونق گردشگری خبر داد.
استاندار اردبیل دریاچه‌های گردشگری در گرمی، پارس آباد و پل‌های معلق سطح استان را از جمله این ظرفیت‌ها عنوان کرد.

بهنام جو در ادامه به اقدامات انجام گرفته در راستای اجرای پروژه‌های عمرانی در بخش راه، صنعت، واحد‌های فناوری و راه آهن اشاره کرد و از پیگیری مستمر توسط مسوولان و نمایندگان استان برای تکمیل این فعالیت‌ها خبر داد.

او از تامین اعتباری راه آهن که امسال اعتبار هزار و ۷۰ میلیارد تومان اعتبار می‌باشد، خب. داد و افزود:این پروژه مراحل اجرایی خود را طی می‌کند.

استاندار اردبیل جذب اعتبار برای اجرای پل قدس، تامین اعتبار برای چهار خطه کردن جاده سرچم، توسعه زیرساخت‌های نوآوری، جذب اعتبار برای حوزه ورزش و سد عمارت و تصفیه خانه اردبیل را از جمله اقدامات در راستای تامین زیرساخت‌ها و رونق اقتصادی استان عنوان کرد.

بهنام جو با اشاره به مدیریت و کنترل مناسب کرونا در استان گفت: از یک ماه گذشته سیر کرونا در استان نزولی بوده است.

او با تاکید بر ادامه رعایت پروتکل‌های بهداشتی گفت: در حال حاضر به دلیل بی توجهی در برگزاری مراسم جشن و عزاداری تعداد بیماران کرونایی در استان بیشتر می‌شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.