رئیس هیئت فوتبال استان اصفهان گفت:

هنوز زمان صحبت درباره نامزدشدنم فرا نرسیده

امیر مسعود هراتیان گفت:مشخصا بر اساس قوانین، ما موظف به برگزاری انتخابات هیئت فوتبال هستیم، اما اکنون برای صحبت درباره نامزد شدنم زود است.

امیر مسعود هراتیان، رئیس هیئت فوتبال استان اصفهان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،در حاشیه مجمع عمومی سالیانه هیئت فوتبال استان اصفهان که در سرای ورزشکاران برگزار شد، گفت: خوشحالم که امروز هم در جمع بندی هیئت فوتبال حضور دارم. سال گذشته عملکرد خوبی داشتیم و ثبت چنین عملکرد خوبی برای فوتبال اصفهان کم سابقه بوده است.

او در خصوص تکالیف هیئت فوتبال اصفهان افزود: سال گذشته تکلیفی داشتیم که قرار بود ساختمان هیئت فوتبال مشخص شود که این تکلیف به علت عدم همراهی اداره کل به سرانجام نرسید و تفکرشان این بود که هیئت فوتبال نیاز به چنین شرایطی ندارد.

هراتیان یادآور شد: این موضوع امسال دوباره پیگیری می‌شود و امیدوار هستم با حمایت و مساعدت اداره کل این مسئله به نتیجه برسد.

رئیس هیئت فوتبال استان اصفهان ضمن اشاره به همکاری‌های مثبت باشگاه‌ها با هیئت، تصریح کرد: از باشگاه‌ها بابت حمایت و از همکارانم در شهرستان‌ها بخاطر فعالیت هایشان تشکر می‌کنم و اگر تلاش آن‌ها نبود هیئت به جایگاه کنونی اش نمی‌رسید.

او در پایان راجع به برگزاری انتخابات هیئت فوتبال گفت: به هر حال این مسئله به عهده اعضای فعلی هیئت است و ما تلاش خود را برای برگزاری هرچه بهتر این رویداد انجام خواهیم داد. درباره نامزد شدن خودم نمی‌توانم در حال حاضر اظهار نظری بکنم و صحبت در این رابطه کمی زود است.
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار