آرنولد: افتخار می‌کنم با بکهام مقایسه شوم

بازیکن لیورپول به مقایسه شدن خود با دیوید بکهام، اسطوره فوتبال انگلیس واکنش نشان داد.

آرنولد: افتخار می کنم با بکهام مقایسه شومبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در جریان بازی شب گذشته لیورپول برابر کریستال پالاس، ترنت الکساندر آرنولد در دقیقه ۲۳ بازی موفق شد با یک شوت زیبا دروازه حریف را باز کند و گل اول لیورپول را به ثمر برساند.

جیمی کاراگر، اسطوره باشگاه لیورپول پس از این دیدار، الکساندر آرنولد را با دیوید بکهام مقایسه کرد و گل زیبای آرنولد را هدیه‌ای به لیورپول توصیف کرد.

بکهام، بازیکن اسبق منچستر یونایتد و تیم ملی انگلستان به ضربات آزاد زیبا مشهور است و رکورد بیشترین گل زده از طریق ضربات آزاد در تاریخ لیگ برتر را در اختیار دارد.

آرنولد در واکنش به مقایسه خود با بکهام اعلام کرده چنین مقایسه‌ای برای او افتخار است، اما اعتقاد دارد برای رسیدن به اسطوره شیاطین سرخ راه زیادی در پیش دارد. آرنولد در این باره اظهار داشت: مقایسه شدن با بهترین بازیکن تاریخ لیگ برتر در زدن ضربات ایستگاهی، خیلی خوب است، اما هنوز کار‌های زیادی باید انجام دهم تا به سطح بکهام برسم.

لیورپول با گل‌های ترنت الکساندر آرنولد، محمد صلاح، فابینیو و سادیو مانه موفق شد کریستال پالاس را با نتیجه ۰__۴ شکست دهد و با ۸۶ امتیاز جایگاهش در صدر جدول را تثبیت کند.

در صورتی که منچستر سیتی در بازی امشب برابر چلسی شکست بخورد، قهرمانی شاگردان کلوپ در رقابت‌های این فصل قطعی خواهد شد، اما در غیر این صورت قرمز‌ها برای شکستن طلسم ۳۰ ساله قهرمان نشدن در لیگ، تنها به کسب ۲ امتیاز از ۷ بازی باقی مانده خود نیاز دارند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار