تشدید نظارت بر فعالیت خانه‌مسافر‌های بجنورد

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی بجنورد از تشدید نظارت و بازدید‌های مشترک بر فعالیت خانه‌مسافر‌های این شهرستان هم‌زمان با آغاز تابستان و باهدف پیشگیری از شیوع ویروس کرونا خبر داد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  احمدرضا رحیم‌زاده رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی بجنورد  گفت:در حال حاضر با وجود ویروس کرونا و خطر افزایش شیوع آن، اقداماتی در جهت جلوگیری از ایجاد معضل از سوی خانه مسافر‌های بجنورد در حال انجام است.

رحیم زاده عنوان کرد:در تلاش هستیم این خانه مسافر‌ها را ساماندهی و پروتکل‌های بهداشتی را برای آن‌ها تبیین کنیم و در همین خصوص بازدید‌های مشترکی نیز با دیگر نهاد‌های ذی‌ربط از فعالیت این خانه مسافر‌ها خواهیم داشت.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی بجنورد با اشاره به برخورد با متخلفان در این زمینه، افزود: حفظ سلامت مسافران و عموم جامعه در اولویت قرار دارد و بر اجرای دستورالعمل‌های سفر هوشمند تأکید داریم.


بیشتر بخوانید: بازدید نظارتی از ۲۱۱ تأسیسات گردشگری در خراسان شمالی


شهرستان بجنورد به مرکزیت شهر بجنورد، بخش­های مرکزی و شمالی استان خراسان شمالی را به خود اختصاص داده و از شمال با کشور ترکمنستان، از شرق به شهرستان شیروان، از غرب به شهرستان مانه و سملقان و از جنوب به شهرستان­های اسفراین و جاجرم محدود می­شود.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.