دستگیری قاتل نزاع خونین در ماهان

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از وقوع یک فقره قتل بر اثر نزاع در ماهان و دستگیری متهم و همدستش کمتر از ۸ ساعت در عملیات ماموران انتظامی بخش ماهان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سرهنگ محمدرضا فداء، فرمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد درگیری و نزاع منجر به جرح در بالای باغ شاهزاده کرمان، بلافاصله مأموران انتظامی این بخش به محل اعزام شدند.

او با بیان اینکه در بررسی اولیه مأموران مشخص شد در این نزاع ۳ نفر با یکدیگر درگیر شدند، افزود: در این درگیری یک نفر به علت چاقو خوردگی در محل فوت و ضاربان متواری شده اند.

سرهنگ فداء ضمن اشاره به اینکه ماموران انتظامی با انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی و پلیسی موفق شدند ۲ متهم اصلی پرونده را در کمتر از ۸ ساعت دستگیر کنند، افزود: متهمان در بازجویی‌های تخصصی انجام شده توسط ماموران انتظامی لب به اعتراف گشود و به بزه انتسابی خود معترف شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان در خاتمه با اشاره به تحویل متهمان به مراجع قضایی، شهروندان را به خویشتنداری، صبر و حوصله در اتفاقات روزمره زندگی توصیه و گفت: با لطف خداوند متعال پلیس شهر کرمان این قابلیت را دارد مجرمین هرنوع جرم و جنایت خشن را در کمترین زمان ممکن دستگیر کنند و آمار مثبت برخورد با جرایم خشن در ادوار گذشته موید این مطلب می‌باشد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.