مشکل بازگشت بازیکنان خارجی شاهین شهرداری بوشهر حل شد

مشکل بازگشت ماکسیم کوویلیتایا و لوکاگادرانی بازیکنان گرجستانی تیم شاهین شهرداری بوشهر به ایران برطرف شد.

بازیکنان گرجی شاهین بوشهربه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، ماکسیم کوویلیتایا و لوکاگادرانی دو بازیکن گرجستانی شاهین شهرداری بوشهر که با شیوع کرونا، به کشور خود بازگشته بودند، قرار بود پنجشنبه هفته پیش به ایران بازگردند و در حالی که کارت پروازشان را نیز دریافت کرده بودند، ماموران فرودگاه این کشور با اعلام اینکه بیماری کرونا در ایران بار دیگر شدت یافته مانع سفر آن‌ها به ایران شدند.

حالا  مدیرعامل باشگاه شاهین شهرداری بوشهر از حل مشکل این دو بازیکن خبر داده و گفته است، پس از مشکلی که برای این دو بازیکن در آخرین لحظات خروج از کشور گرجستان به وجود آمد، دوباره از وزارت امور خارجه و مدیریت امور بین الملل فدارسیون فوتبال پیگیری کردیم و مشکل خروجی ماکسیم و لوکا برطرف شد.

سعید مسیگر ادامه داد: با دو بازیکن خارجی ارتباط برقرار کرده‌ایم و مقرر شد با نخستین پرواز راهی ایران شوند.

او بیان کرد: با توجه به محدودیت پروازها و همچنین نزدیک بودن اولین بازی، این دو بازیکن از بازی هفته بعد (بازی با پرسپولیس) تیم را همراهی خواهند کرد.

در ادامه مسابقات لیگ برتر فوتبال و در هفته بیست و دوم این رقابت‌ها، شاهین شهرداری بوشهر ساعت ۲۱ یکشنبه ۸ تیر در ورزشگاه شهید مهدوی میزبان نفت مسجد سلیمان خواهد بود.

این تیم ساعت ۲۱ شنبه ۱۴ تیر با پرسپولیس تهران در ورزشگاه آزادی و ساعت ۲۱ جمعه ۲۰ تیر در ورزشگاه شهید مهدوی بوشهر با ذوب آهن اصفهان دیدار خواهد کرد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.