بهره گیری از نیروهای جوان و انقلابی در باشگاه خبرنگاران جوان

مدیر امور استان های باشگاه خبرنگاران جوان گفت: سیاست باشگاه خبرنگاران فرصت دادن به جوانان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، حمید حاجی نژاد، مدیر امور استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان بر استفاده از نیرو‌های جوان، خدوم و انقلابی در رسانه ملی و فرصت دادن به جوانان برای شکوفایی استعداد‌های آنان تاکید کرد.

او افزود: با تدوین استراتژی که برای آینده باشگاه ترسیم شده، در مدیریت جدید باشگاه اتفاقات خوبی رقم می‌خورد و توجه ویژه به تربیت نیرو‌های جوان خلاق و پرتوان و انقلابی، ضامن حرکت رو به جلو جریان رسانه‌ای انقلاب است.

حاجی نژاد که به منظور حضور در مراسم جشن میلاد کریمه اهل بیت (س) و گرامی داشت روز دختر به یزد سفر کرده بود، اعلام کرد: باشگاه خبرنگاران جوان یزد در زمینه اخبار مکتوب و تصویری روند رو به رشدی را طی می‌کند.

او گفت: باشگاه یزد در خرداد امسال در زمینه گزارش‌های تصویری رتبه سوم و در زمینه اخبار مکتوب به لحاظ بازدید رتبه چهارم را در سطح کشور کسب کرده است.

حاجی نژاد روند رو به جلو باشگاه یزد را مدیون تلاش‌های همکاران باشگاه خبرنگاران جوان و حمایت‌های مدیر کل و معاون خبر مرکز یزد دانست و از ارج نهادن به جوانان در صدا و سیمای مرکز یزد قدردانی کرد.

در این مراسم از حمایت‌ها و مساعدت‌های مدیر کل و معاون خبر مرکز یزد با اهدا لوح و از بانوان و دختران فعال در باشگاه یزد با اهدا گل تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/

برچسب ها: انقلاب ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.