فراخوان دوسالانه "طنز مطبوعات و رسانه‌های غرب کشور" منتشر شد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: نخستین دوسالانه "طنز مطبوعات و رسانه‌های غرب کشور" با همکاری فرهنگ و ارشاد اسلامی، خانه مطبوعات و خبرگزاری‌های استان، ۲۲ مرداد ماه به میزبانی خرم‌آباد برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، احمدحسین فتایی به رسانه‌ها اعلام کرد: فراخوان نخستین دوره دوسالانه طنز مطبوعات و رسانه‌های غرب کشور با حضور استان‌های ایلام، کرمانشاه، کردستان، همدان و لرستان منتشر شد.

وی افزود: امروزه با گسترش روزافزون شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی، تلاش در راستای حمایت از نشریات محلی و رسانه‌های مکتوب و نوشتاری یکی از اولویت‌های اصلی کشور در حوزه فرهنگ و اطلاع‌رسانی به شمار می‌رود، این مهم در اولویت سیاست‌های معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار گرفته است.

وی بیان کرد: دبیرخانه دوسالانه از تمامی روزنامه‌نگاران از جمله نویسندگان، خبرنگاران، عکاسان مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های اطلاع رسانی دارای مجوز دعوت می‌کند تا آثار خود را براساس محور‌ها و بخش‌های اعلام شده به دبیرخانه ارسال نمایند.

فتایی ادامه داد: تمام روزنامه‌نگاران شاغل و آزاد که در مطبوعات محلی، استانی و منطقه ای، نمایندگی خبرگزاری‌ها، پایگاه‌های اطلاع رسانی استان و نمایندگی نشریات سراسری در استان­ها (ویژه نامه‌های استانی) فعالیت می‌کنند در این جشنواره می‌توانند شرکت نمایند.

وی عنوان کرد: آثار ارسالی در هر بخش باید در دوره زمانی مرداد ماه ۹۷ تا مرداد ماه ۹۹ و به نام منتشر شده باشند.

فتایی گفت: هر متقاضی می‌تواند در بخش اصلی ۲ محور (هر محور حداکثر سه اثر) و یک موضوع از بخش ویژه (حداکثر ۲ اثر) را برای ارسال انتخاب کند.

وی افزود: متقاضیان شرکت در جشنواره از یکم تیرماه جاری تا یکم مرداد ماه می‌توانند با مراجعه به پست الکترونیک tanzmatbooat ۱۳۹۹@gmail.com آثار خود را بارگذاری کنند.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.