کسب رتبه ممتاز یزد در برگزاری مانور سراسری زلزله مدارس

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان یزد از کسب رتبه ممتاز استان یزد در برگزاری بیست و یکمین مانور سراسری زلزله مدارس خبر داد.

مانور زلزله مدارسبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، سید جواد میرحسینی معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: در نامه معاون وزیر و رئیس سازمان مدیریت بحران کشور، استان یزد در اجرای موفق بیست و یکمین مانور سراسری زلزله و ایمنی در مدارس با شعار مدرسه ایمن، جامعه تاب آور، توانست رتبه ممتاز را کسب کند.

او افزود: بی شک همت و تلاش همه دستگاه ها، مجموعه هلال احمر استان و حوزه جوانان، اعضا کانون‌های دانش آموزی ، مربیان و کادر مدارس در برگزاری صحیح و جدی این مانور گسترده و اثر بخش موجب کسب این رتبه ارزشمند شده است.

میرحسینی بیان کرد: زلزله از جمله حوادثی است که به طور معمول خسارت‌های زیاد جانی و مالی را به کشور وارد می‌کند و ما باید بتوانیم با آموزش برای گروه‌های مختلف مردم را برای مقابله با این حادثه آماده کنیم تا خسارت‌های ناشی از آن کاهش یابد.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: با توجه به اینکه دانش آموزان بهترین سفیران و نمایندگانی به شمار می‌روند که اطلاعات و آگاهی‌های خود را به خانواده‌ها منتقل می‌کنند، بهترین راه بالا بردن سطح توانمندی جامعه در برابر زلزله از طریق دانش آموزان محقق می‌شود.

مانور زلزله و ایمنی روز هشتم آذر ماه هرسال در مدارس استان و شهرستان‌ها و با همکاری اعضا کانون‌های دانش آموزی هلال احمر و با مشارکت آتش نشانی، اورژانس، نیروی انتظامی، مدیریت بحران، آموزش و پرورش و هلال احمر برگزار و دانش آموزان به اصول اولیه ایمنی و پناه گیری آشنا می‌شوند.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار