رئیس اتاق اصناف مشهد تاکیدکرد؛

استاندارد سازی "نظام نامه حداقل ضوابط استاندارد" واحد‌های صنفی

رئیس اتاق اصناف مشهد بر لزوم استاندارد سازی "نظام نامه حداقل ضوابط استاندارد" واحد‌های صنفی تاکید و خواستار حمایت از این اصناف شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، همزمان با روز ملی اصناف محمود بنانژاد رئیس اتاق اصناف مشهد بر لزوم استاندارد سازی "نظام نامه حداقل ضوابط استاندارد" واحد‌های صنفی تاکید و خواستار حمایت از این اصناف شد.
 
مسعود رضوی مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی در دیدار با رئیس اتاق اصناف مشهد در روز ملی اصناف گفت: بر اساس مصوبات قانونی تا کنون تعدادی از اصناف فعال در سطح شهر استاندارد سازی شده اند.
 
او در خصوص اجرای این طرح افزود: تعداد ۳ هزار و ۷۵۷ واحد صنفی از میان ۵ رسته شغلی دارای ضوابط استاندارد شناسایی شده اند که تاکنون بیش از هزار و ۷۰۰ واحد صنفی نسبت به رعایت حداقل ضوابط استاندارد سازی اقدام کرده اند.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری ادامه داد: در حال حاضر در سطح شهر گروهی از مشاغل دارای مزاحمت برای ساکنین شهری وجود دارد، اما به دلیل اینکه شهروندان نیازمند این گونه خدمات هستند شهرداری با همکاری اتاق اصناف مشهد و اتحادیه‌های مربوط سعی داشته این خدمات را استانداردسازی کنند.

رضوی بیان کرد: در حال حاضر پنج صنف شامل تعمیرکاران برق واتومبیل، فروشندگان وتعمیرکاران لاستیک، شیشه و آینه اتومبیل، و فروشندگان موتور و دوچرخه سازان وتعمیرکاران استارت دینام و باطری اتومبیل مشمول اجرای طرح استاندارسازی می‌باشد.

او با اشاره به استاندارد سازی تعداد ۵۰۰ واحد صنفی مشمول نظام نامه حداقل استاندارد تا پایان سال ۹۹ از همراهی و همکاری اتاق اصناف مشهد و اتحادیه‌های صنفی تقدیر و تشکر کرد و تصریح کرد: این سازمان آمادگی هرگونه همکاری و سرعت بخشی در زمینه تعاملات دو سویه با اتحادیه‌های صنفی و اتاق اصناف را داشته و خواهد داشت.
 
انتهای پیام//ف.ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.