بسته اینستاگرامی ورزشکاران به تاریخ ۱ تیر؛

تصاویری از فوتبالیست‌های ایرانی به همراه فرزندانشان در صفحه AFC؛ خاطره بازی احمدرضا عابدزاده در بیست و دومین سالروز پیروزی تیم ملی ایران مقابل آمریکا

گزیده‌ای از پست‌های ورزشکاران در فضای مجازی را مشاهده می‌کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اینستاگرام از جمله شبکه‌های اجتماعی در میان مردم جهان است که دارای مخاطبان بسیار زیادی است و همین موضوع سبب شده تا افراد مشهور جامعه به ویژه سیاستمداران، ورزشکاران و هنرمندان از آن به عنوان ابزاری برای بیان برخی مسائل و موضوعات و یا دریچه‌ای برای صحبت با مردم جامعه و هوادارانشان استفاده کنند.

در این گزارش می‌توانید گزیده‌ای از فعالیت‌های مجازی ورزشکاران در ۲۴ ساعت گذشته را مشاهده کنید.


بیشتر بخوانید


احمدرضا عابدزاده، بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران، به یاد بیست و دومین سالروز پیروزی تیم ملی ایران در مقابل آمریکا، تصویری از آن بازی را منتشر کرد و نوشت:

"بیست و دومین سالگرد بازی ایران و آمریکا ، به یاد اونروز و شاد شدن مردم در اون روزها، امیدوارم همیشه دلتون شاد و‌لبتون خندون باشه"

.

 

دیوید بکهام، فوتبالیست سرشناس و بازنشسته تیم ملی فوتبال انگلستان که سابقه بازی در باشگاه‌های منچستر یونایتد و رئال مادرید را نیز دارد، با انتشار تصویری قدیمی از خود و پدرش در اینستاگرام، روز جهانی پدر را تبریک گفته و با ابراز علاقه به او، بابت ایجاد انگیزه و کمک‎ برای رسیدن به موفقیت تشکر کرده است.

.

صفحه فارسی فدراسیون فوتبال آسیا، به مناسبت روز جهانی پدر، تصاویری از فوتبالیست‌های ایرانی که پدر شده و دارای فرزند می‌باشند را به اشتراک گذاشت که در ادامه آن‌ها را تماشا می‌کنید.

"امروز روز جهانی پدر است بیایید این روز را به همه پدر های فوتبال دوست و فوتبالیست تبریک بگیم"

......

 

مت اندرسون، بازیکن تیم ملی والیبال آمریکا نیز تصویری از خود را در حالی که پسرش را در آغوش گرفته و کنار مزار پدرش نشسته است، در اینستاگرام منتشر کرد و از این طریق روز پدر را به همه پدران تبریک گفت.

.

 

بشار رسن، بازیکن تیم ملی فوتبال عراق، با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش، از فوت احمد راضی بازیکن سابق تیم ملی عراق بر اثر کرونا، ابراز تأسف کرد.

.

امید عالیشاه، بازیکن تیم پرسپولیس تهران، با انتشار تصویر تازه‌ای در صفحه شخصی‌اش نوشت:

"بى تو هر لحظه مرا بيم فرو ريختن است
مثل شهري كه به روي گسل زلزله هاست...
"

.

 

بهنام برزای، فوتبالیست ایرانی، که سابقه بازی در تیم‌های استقلال و نفت آبادان را نیز دارد، تصویری از خود را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت.

.

 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار