راه دسترسی روستا‌های آب گرفته گتوند مناسب نیست

فرماندار مسجدسلیمان از نبود راه دسترسی مناسب برای روستا‌های آب گرفته پشت سد گتوند خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، راه دسترسی روستا‌های آب گرفته گتوند مناسب نیستمحمد پاکدل فرماندار مسجدسلیمان گفت: راه‌های دسترسی مناسبی برای روستا‌های آب گرفته پشت سد گتوند وجود ندارد و وزارت نیرو، خانه‌های روستای پرنوشته یک را خریداری کرد و خالی از سکنه است.

او بیان داشت: وزارت نیرو تعیین تکلیف خرید را در روستای پرنوشته ۲ بعد از پایان کار موکول کرد که این امر تاکنون انجام نشده است و انتظار می‌رود که این کار انجام شود.

پاکدل تصریح کرد: ۲ واحد روستای تلخاب تاج‌الدین زیر آب رفته و راه دسترسی روستا را به آبگیری سد مسدود شده و از راه فرعی نامناسب تردد می‌کنند که نیاز به اصلاح دارد و از ۲۷ واحد مسکونی در این منطقه، ۲۵ واحد خریداری شده که ۲ واحد نیز هنوز بلاتکلیف است که امید می‌رود به زودی این ۲ واحد نیز خریداری شود.

فرماندار مسجدسلیمان اظهار داشت: بعد از آبگیری سد ۸ واحد جدید ساخته شد که تاکنون اقدامی در زمینه تعیین تکلیف این واحد‌ها انجام نشد و در خصوص اراضی زراعی نیز در روستای تلخاب تاج‌الدین و سایر روستا‌ها با توجه به ملی بودن طرح، قیمت کارشناسی املاک از سوی کارشناسان رسمی برآورد شده و مبلغ آن‌ها از سوی وزارت نیرو در حساب صندوق توزیع شده است.

فرماندار مسجدسلیمان گفت: به دلیل اختلافی که بین کشاورزان و مالکان در وزارت نیرو است امر مذکور محقق نشده است از وزارت نیرو انتظار می‌رود که اقدامات لازم را در این روستا‌ها انجام دهند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.