نوجوانان مهابادی در نمایشگاه عروسک لبخند زمین خوش درخشیدند

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مهاباد گفت: ۲ نوجوان مهابادی عنوان برگزیده و شایسته تقدیر نمایشگاه گروهی عروسک «لبخند زمین» را کسب کردند.

افسانه بازیار مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مهاباد در گفت و گو با  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: با اعلام آراء هیأت داوران، ۲ نوجوان مهابادی به نام‌های نادیا محمودیان ۱۵ ساله از مرکز شماره ۲ مهاباد، مهران مهرپاک از مرکز شماره یک مهاباد عنوان برگزیده و شایسته تقدیر نمایشگاه گروهی عروسک «لبخند زمین» را کسب کردند.

بازیار اظهار کرد: اعضای داوری این نمایشگاه از میان ۱۷۰ عروسک رسیده از ۲۴ استان، یک عضو کانون آذربایجان‌غربی را به عنوان برگزیده و دو عضو دیگر را به عنوان شایسته تقدیر معرفی کردند.

این مقام مسئول در شهرستان مهاباد اذعان کرد: این نمایشگاه با حمایت شورای نظارت بر اسباب‌بازی و مشارکت مرکز سرگرمی‌های سازنده و بازی‌های رایانه‌ای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، استودیو عروسک نیلشید، پژوهشگاه صنایع دستی و گردشگری و کرسی سلامت اجتماعی یونسکو، پس از پایان شیوع بیماری کرونا و عادی شدن شرایط جامعه برگزار خواهد شد.

او تصریح کرد: این نمایشگاه دربردارنده عروسک‌های دست سازی است که با هر جنس و ابعادی به مفهوم لبخند زمین اشاره داشته است.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.