در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

استمرار بارش پراکنده طی سه روز آینده در برخی نقاط

ضیاییان گفت: طی سه روز آینده در برخی استان ها رگبار پراکنده باران گاهی رعد و برق خواهیم داشت.

صادق ضیاییان مدیر کل مرکز پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی در گفت‌وگو با خبرنگار راه و شهرسازی  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، از استمرار بارش پراکنده در برخی نقاط خبر داد و گفت: طی سه روز آینده در جنوب سیستان و بلوچستان، هرمزگان، ارتفاعات جنوب کرمان و شمال آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل رشد ابر، رگبار پراکنده گاهی رعد و برق و وزش باد شدید پیش بینی می شود.

وی افزود: طی روزهای شنبه و یکشنبه در استان های ساحلی خزر و شمال شرق کشور وزش باد شدید جنوبی همراه با افزایش دما خواهیم داشت که این افزایش دما در شمال شرق کشور به میزان ۵ تا ۸ درجه پیش بینی می‌شود.

ضیاییان ادامه داد: طی روز‌های شنبه، یکشنبه و دوشنبه در شمال آذربایجان غربی و شرقی بارش پراکنده دور از انتظار نیست.

وی با بیان اینکه طی روز‌های جمعه تا یکشنبه در اکثر مناطق کشور جو آرام است، بیان کرد: امروز آب‌های خلیج فارس مواج است.

مدیر کل مرکز پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی افزود: طی روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه در استان های تهران، البرز، قم، مرکزی، جنوب سمنان، شمال اصفهان و شرق یزد، کرمانشاه ، ایلام و خوزستان در بعضی ساعات وزش باد شدیدی رخ خواهد داد که در جنوب غرب کشور وقوع گرد و خاک دور از انتظار نیست.

دمای پایتخت تغییر محسوسی ندارد

مدیرکل مرکز پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی درباره آخرین وضعیت آب و هوای تهران بیان کرد: امروز آسمان پایتخت صاف گاهی با وزش باد همراه خواهد بود.

ضیاییان در پایان بیشینه دمای امروز پایتخت را ۳۸ درجه سانتی گراد اعلام کرد و گفت: در اواسط هفته آتی قدری دما افزایش می یابد، اما میزان آن چندان محسوس نیست.

انتهای‌ پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار