بی احتیاطی در نانوایی دشتخاک، حادثه آفرید

دهیار دشتخاک گفت: بر اثر بی احتیاطی در یک واحد نانوایی که در روستای دشتخاک زرند رخ داد، یک نفر دچار سوختگی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  اکبر فضایلی، دهیار دشتخاک گفت: بر اثر بی احتیاطی در یک واحد نانوایی که امروز در روستای دشتخاک زرند رخ داد، یک نفر مصدوم شد.

 او با بیان اینکه در این مغازه با استفاده از تنور گازی، نان پخت می شد، افزود: زمانی که هیچ‌کس در نانوایی حضور نداشت، نشت گاز سیلندر متصل به تنور گازی، باعث انتشار گاز در فضای نانوایی شده بود. 

فضایلی با اشاره به اینکه به محض روشن کردن لامپ از سوی صاحب مغازه، انفجار مهیبی روی داد، بیان کرد: شدت این انفجار به حدی بود که سبب لرزش و شکستگی تعدادی از شیشه‌های مغازه‌ها و ساختمان‌های اطراف شد. 

 

 در نانوایی دشتخاک

 او با بیان اینکه در این حادثه درب آهنی مغازه هم از جا کنده و حدود ۱۲ متر به خیابان پرتاب شد، تصریح کرد: صاحب مغازه نیز در این حادثه دچار سوختگی شد و پس از خاموش کردن شعله‌های آتش بر روی لباس هایش به کمک مردم به بیمارستان زرند اعزام؛ اما به علت شدت جراحات وارده برای ادامه درمان به کرمان منتقل شد. 

دهیار دشتخاک با اشاره به پخت نان در بسیاری از نانوایی‌ها در این دهستان از متصدیان نانوایی ها خواست: نکات ایمنی را رعایت کنند تا دیگر شاهد اینگونه حوادث جانی و مالی نباشیم.

حبیب الله ضیاء الدینی، از ساکنان روستای دشتخاک نیز درباره این حادثه گفت: من در منزلم حضور داشتم که با شنیدن صدای انفجار از منزل خارج شدم و با کمک همسایه ها آتش مغازه را خاموش و سیلندر‌های گاز موجود در نانوایی را خارج کردیم.

 

 نانوایی دشتخاک

 

او با بیان اینکه درب نانوایی به کلی از جا کنده و چند متر به بیرون از خیابان پرتاب شده بود، بیان کرد: در این حادثه شیشه‌های مغازه‌های همجوار هم شکسته شد. 

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار