برگزاری دو دوره آموزشی مجازی گردشگری در یزد

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد از برگزاری دو دوره آموزشی مجازی اصول و آداب پذیرایی و عوامل و دست اندرکاران اقامتگاه‌های بوم گردی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، هما خورشیدی معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد افزود: دو دوره آموزشی مجازی از سری دوره‌های توانمند سازی نیروی انسانی گردشگری با عنوان اصول و آداب پذیرایی و عوامل و دست اندرکاران اقامتگاه‌های بوم گردی برگزار شد.

او افزود: این دوره‌ها به منظور ارتقاء سطح کیفی پذیرایی در هتل ها، اقامتگاه ها، رستوران‌ها و اماکن پذیرایی و همچنین رشد و رونق اقامتگاه‌های بوم گردی، از طریق پلتفرم آموزش مجازی ابلاغی توسط دفتر مطالعات و آموزش گردشگری برگزار شده است.

خورشیدی با بیان اینکه دوره‌های آداب و اصول پذیرایی و عوامل و دست اندرکاران اقامتگاه‌های بوم گردی به ترتیب به مدت چهار و هشت ساعت برگزار شده است، افزود: در هریک از دوره‌ها ۱۰۰ نفر از علاقمندان شرکت داشته اند.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد افزود: شناخت صنعت گردشگری، پذیرایی و وظایف میزبان، مهارت‌های فردی و ارتباطی، مهارت‌های میهمان داری از سرفصل‌های آموزشی در دوره مجازی اصول و آداب پذیرایی و در دوره دیگر ضوابط و استاندارد، ایمنی و بهداشت و اصول توسعه پایدار در اقامتگاه‌های بومگردی آموزش داده شد.

خورشیدی اظهار داشت: در پایان این دوره‌ها نظر سنجی از کیفیت آموزش، از طریق سامانه آنلاین صورت گرفت که نتایج آن، نشان از رضایت مخاطبان از دوره برگزار شده را دارد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار