نماینده مالک باشگاه تراکتور: زنوزى خواستار جلسه با ١٦ تیم لیگ برترى شده است

بیات: زنوزى از سازمان لیگ درخواست کرده که جلسه فردا با حضور نمایندگان ١٦ باشگاه برگزار شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در حالى که سازمان لیگ فوتبال کشورمان از زنوزى مالک باشگاه تراکتور خواسته است تا جلسه اى با نماینده اش در مورد برگزارى بازى هاى لیگ برتر فوتبال روز شنبه داشته باشد، اما زنوزى این درخواست را قبول نکرده است.

بهداد بیات نماینده مالک باشگاه تراکتور در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: موضع زنوزى این است که جلسه سازمان لیگ با حضور ١٦ تیم لیگ برترى برگزار شود و درباره بازى هاى لیگ تصمیم گیرى شود. همچنین فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ براى شروع بازى‌ها نظرات همه تیم‌ها را جویا شوند و خودشان به تنهایى در این باره تصمیم نگیرند.

بیات درباره زمان ارسال نامه به فیفا گفت: براى ارسال نامه اعتراض به برگزارى بازى‌ها به فیفا روز شنبه تصمیم گرفته مى شود.


بیشتر بخوانید:


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۶ ۳۱ خرداد ۱۳۹۹
همینکارا رو کردید که اینقدر پر رو شده این آقا هنز حالیش نیست اینجا هواپیماییش نیست که بخواد به همه دستور بده اصلا این آقا چیکارست که بخواد به سازمان لیگ بگه بازی ها برگزار بشه یا نه مگه رئال مادرید و بارسلونا همچین کاری کردند من موندم این آقا با تیمش یه جام بره دیگه رسما میخواد تقویم مسابقات رو هم خودش بچینه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۸ ۳۰ خرداد ۱۳۹۹
اینو کی بهش کود زده انقدر احساس بزرگی میکنه :)) کجای دنیا تیمها برای سازمان برگزاری مسابقات تکلیف رد میکنن که ایران دومیش باشه :))) بجا این کارا برو قسطای بانکیتو پاس کن تا فردا دادگاهیت نکردن :)))
آخرین اخبار