ساماندهی مصلی نماز جمعه اندیمشک

برای ساماندهی مصلی نماز جمعه اندیمشک و توسعه زیرساخت‌ها و رفع نیاز‌های آن برنامه ریزی شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، در خصوص ساماندهی مصلی نماز جمعه و توسعه زیرساخت‌ها و رفع نیاز‌های آن با حضور جهانگیری فرماندار شهرستان، حسنوند نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی با حجت الاسلام حسینی نوری امام جمعه اندیمشک برنامه ریزی شد.

همچنین جلسه برنامه ریزی امور زیربنایی و توسعه ۵ ساله شهرستان باحضور فرماندار شهرستان، نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی، معاونان فرماندار، بخشدار مرکزی، بخشدار الوار گرمسیری، رئیس شورای اسلامی شهر و رئیس شورای اسلامی شهرستان برگزار شد.

این جلسه در زمینه عملیاتی کردن برنامه ۵ ساله توسعه شهرستان و پیگیری مصوبات جلساتی که باحضور استاندار و مدیران استانی در شهرستان اندیمشک تشکیل شده برگزار گردید.

با تدوین و جمع بندی جدول زمانبندی و تعیین اولویت‌های شهرستان، روند توسعه بخش‌های مختلف برنامه ریزی شد و بنا بر این گزارش، به همت فرماندار و نماینده اندیمشک با اجرای پروژه‌های مختلف در همه بخش ها، شهرستان طی چندسال اخیر جهش مطلوبی را تجربه کرده است.

بخش زیادی از این طرح‌ها در حوزه آب، برق، گاز، راه، بهداشت و درمان، آموزش و پرورش، ورزش و جوانان، مخابرات و سایر حوزه‌ها محقق شده اند و با تدوین و برنامه ریزی برنامه ۵ ساله توسعه شهرستان، این روند توسعه و آبادانی شهرستان با جدیت و تلاش جهادی ادامه پیدا می‌کند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.